12. Nienke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ondertussen is het al best wel laat geworden. Na het vele wiien en de vele verloren wedstrijdjes ben ik veel te moe en veel te blind om mijn ogen nog open te houden zonder dat ze meteen weer dicht vallen of dat ik alles wazig zie.

Voordat ik half dood in Thomas' armen viel heb ik nog wel heel subtiel Calum en Lieke opgemerkt die in elkaars armen aan het wiien waren en Lenora en Ashton die elkaar vage verhalen aan het vertellen waren over hun jeugd en dus heel stilletjes met elkaar aan het lachen waren. I ship it.

Ik weet ook nog dat Thomas aan het proberen was mijn haar te vlechten in een vlecht op mijn rug. Op een een of andere manier heeft hij het voor elkaar gekregen zonder dat er zoveel lossen plukjes bij zitten als wanneer ik het zelf doe. Hij is een natuurtalent. I'm jealous.

Anyways, nadat hij daar klaar mee was heeft hij een dekentje over ons heen gelegd en mij tegen zijn borst aan gelegd zodat ik lekker lag. En toen viel ik in slaap. Ik kon het gewoon niet helpen sorry.

En nu is het de volgende dag en is iedereen blijkbaar allang wakker. Behalve ik want ik slaap nogal lang meestal. Gelukkig is Thomas wel blijven liggen want hij lag lekker en zijn ze allemaal een een of andere serie gaan kijken die ik niet ken.

"Goodmorning." Hoor ik Thomas fluisteren en ik kijk omhoog en dus recht in zijn gezicht.

"Hoodmorning." Corrigeert Lieke hem waarna ik Calum hoor lachen.

"EY Nienie, welkom terug op deze wereld, how on earth slaap jij zo lang?" Roept Lenora dan. Ik wend mijn blik af van Thomas en kijk in Lenora's richting. Zij en Ashton liggen nog steeds heerlijk naast elkaar, Ashton arm om haar heen terwijl ze hun ogen niet van de tv afwenden.

"Ik lag lekker, I guess," glimlach ik en ik ga overeind zitten. "Hoe laat is het?" Vraag ik dan.

"Kwart over 11, we hebben al ontbeten want we hadden honger." Verteld Lieke. Nice. "Er liggen nog wat croissants voor jou en Thomas op de tafel." Thomas heeft dus ook nog niet gegeten. Niet dat hij dat kon aangezien hij letterlijk gevangen zat door mij maar okay.

Ik sta op van de bank om croissants voor Thomas en mij te halen en ga dan weer zitten tussen Thomas' benen nadat ik hem een bord heb gegeven.

"Hebben jullie vandaag iets te doen?" Vraag ik aan iedereen maar niemand antwoord aangezien de serie zo interessant is. Ik steel de afstandsbediening van Lieke en zet de tv uit wat een paar chagrijnige blikken opleverd maar dat boeit me vrij weinig. Ik ben gemeen. "Hebben jullie vandaag iets te doen?" Herhaal ik mijn vraag.

"Volgens mij niet."

"Noop."

"Lege agenda vandaag."

"Mooi, dan kunnen jullie mij even helpen voor een filmposter die ik moet maken." Zeg ik als ik een hap neem van mijn croissant. "Ik heb jullie even als proef modellen nodig voor de poster zodat ik een beeld heb van hoe ik de poster eruit wil hebben zien aka jullie moeten even lachen voor de foto."

"Wacht, je gaat een filmposter maken?" Vraagt Ashton en ik knik.

"De film heet See U Later en ze zijn net begonnen met het filmen ervan dus ze hebben nog geen foto's voor de poster. Jullie moeten even poseren en dan maak ik een foto zodat ik een proefmodel kan maken voor de echte poster." Leg ik uit. Ik heb Lenora en Lieke al vaker gebruikt voor dit soort dingen dus die zijn wel wat gewend.

"Wat voor een film is het?" Vraagt Lenora en er komt een evil smile op mijn gezicht. Dit gaan ze haten.

"Romantische drama." En dat betekent dat ik koppel foto's moet hebben aka lashton en cake. Nice.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro