13. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Romatische drama huh?" Zegt Ashton terwijl hij mij tegen zich aan drukt voor de foto.

Well that's awkward. Yeet.

Letterlijk heel de fotoshoot was awkward. Bij lieke en Calum niet though bij hen ging het alsof ze al jaren lang een stel zijn. En I STAN.

"Okay Lashton moet even iets koppel achtigs doen" zegt Nienke. "Oh ja lekker duidelijk weer Nien" zeg ik tegen haar. Ze knikt trots en ik schud lachend mijn hoofd. Ashton volgt Nienke haar opdracht op though. Hij pakt mijn hand en is adorable aan het doen en ik kan er niet mee dealennnnnn.

"Love that guys" zegt Nienke. Thomas is naar haar aan het staren terwijl ze foto's aan het maken is. FUCK I STAN THEM TOO.

Vervolgens gaan Lieke en Calum poseren voor mevrouw Stallinga. Ashton en ik gaan gewoon aan de tafel zitten.

"Doet ze dit vaak?" Vraagt hij aan me. Ik schud mijn hoofd. "Eens in de zoveel tijd maar niet echt vaak ofzo" zeg ik tegen hem en hij knikt. Vervolgens hebben we een heel gesprek over pizza en lasagne. Want dat kan.

Hij is echt heel schattig. Hij luisterd zodra ik het kleinste ding zeg en praat ook gewoon leuk terug. Mah heart can't handle his cuteness.

"Ashton?c vraag ik dan. Hij kijkt op. "Het klinkt zeer waarschijnlijk nogal vreemd aangezien we elkaar 2 dagen kennen ofzo maar je bent echt een geweldig persoon en I love it" zeg ik tegen hem. Ik zie kleine rode wangetjes komen gewjjskorsvhiknn.

"Jij bent ook een geweldig persoon" zegt hij tegen mij. Ik glimlach en knuffel hem en vlak daarna voel ik zijn armen om mij heen. That feels really safe. Hoky shizzle.

I think I might like him already akxjskxjskx I hate myself sometimes dayum.

"Yo Lenoor en ash ik wil nog wat foto's met jullie"zegt Nien. En wij zijn aardig en doen dat gewoon even voor nienie. Ik spring bij Ashton op zijn rug en alleen daaral komen de schattigste pictures. I love them. Ze zijn oprecht heel schattig al zeg ik het zelf.

Zodra ik weer gewoon sta draait Ashton mij naar zich en pakt hij mijn gezicht waardoor ik nog rooder dan rood word.

Nienke is basically gewoon aan het wachten totdat er iets gebeurd ik ga stuk. love her though.

Nadat ashton mij voor 10 uur heeft aangekeken wrijft hij met zijn duim over mijn wang waardoor ik heel rood word . Worden we blij van.

En dat doet hij iets wat ik niet had verwacht. Jullie wel ik niet.

Hij zoent mij. En ik zoen terug.

Lol wat ben k aan t doen met mijn leven

Yeet bye

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro