14. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Als ik lachend terugloop naar de woonkamer met een beker limonade in mijn hand zie ik Lenora en Ashton die staan te zoenen en Nienke die naar ze kijkt alsof ze zojuist haar droomcadeau heeft gekregen. Ik stop met lopen en kijk in shock naar Lenora en Ash, tot Calum ook uit de keuken loopt met een beker limonade en tegen mij aanloopt.

Meteen loopt de limonade weer over mijn vingers.

"Godsamme Cal," fluister ik en draai me om om terug de keuken in te lopen. Nienke kijkt mij boos aan aangezien ik ben gaan praten en Lenora en Ashton daardoor zijn gestopt met zoenen. Ik zucht gewoon en zet de kraan weer aan.

"Sor-sorry, het was niet mijn bedoeling en-"

"Het is niet erg," Ik kijk hem even aan en glimlach en hij glimlacht terug.

"Nien! Wil je even een trui of iets voor me halen?" schreeuw ik naar de woonkamer.

"Zodirect, er komt net een leuk stukje!" schreeuwt ze terug en nieuwsgierig loop ik naar de woonkamer. Ik zie dat Ashton en Lenora nog steeds heel dichtbij elkaar staan. Ashton kijkt haar aan en Lenora kijkt weg, een beetje verlegen. Nienke kijkt daarentegen alsof ze een soapserie aan het kijken is.

"Lenora, ik weet dat we elkaar echt pas heel kort kennen, maar wil je misschien mijn vriendin zijn?" Lenora word rood en knikt dan zachtjes, en Nienke begint te juichen en geeft Thomas die naast haar staat een knuffel. Ik lach, gebaar 'goed gedaan' naar Lenora en loop dan de keuken weer in om mijn handen en shirt schoon te maken. Na een minuut gooit Nien een trui naar binnen, een paarse, en ik zet de kraan uit. Daarna trek ik mijn zeiknatte shirt uit en wil de trui aandoen als er achter me word gekucht. Als ik me omdraai zie ik Calum staan.

"Oh god, ik- was niet mijn bedoeling- oh my-"

"Cal. Mijn ogen zitten hier," zeg ik, terwijl ik de trui over mijn hoofd trek. Als mijn hoofd uit het hoofdgat kom zie ik dat Calum er nog steeds staat, met rode wangen dit keer.

"Ik-ik wilde nog een keer sorry zeggen voor- sorry." zegt hij, en ik merk dat hij oogcontact vermijd. Ik grinnik even en pak mijn shirt om vervolgens langs hem te lopen, terug de woonkamer in. Als ik binnenkom zie ik Nien met wiebelende wenkies en Ashton die Calum een knipoog geeft. Als ik naast Nienke ga zitten, aangezien Lenora en Ashton al op de andere bank zitten en Thomas voor de bank op de grond zit, fluistert Nien wat in mijn oor.

"Hij kwam op het verkeerde moment binnen, of niet?"

"Shut up, het is genant."

"Dude, kijk hoe rood hij is." Ik kijk even snel naar Calum, die op de rugleuning van de andere bank zit, en Nien heeft gelijk. Hij is nogal rood. Ik grinnik even.

"Het is zijn eigen schuld." fluister ik weer. Lenora kijkt ons vragend aan en Nien gebaart het hele verhaal naar haar, wat Lenora heel gemakkelijk begrijpt en ze schiet in de lach. Iedereen kijkt haar aan, en Ashton vraagt wat er is.

"Vraag maar aan Nien."

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro