3. nienke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Lieke stelt lenora voor aan haar date maar idk hoe tf die dude van mij heet. Ik ga awkward een beetje naar hem toe en zeg dan vrolijk: "hey ik ben nienke wat is jouw naam?" Vraag ik aan hem. "Leuke naam en mijn naam is thomas" zegt hij. Ik glimlach.

Okay geef me even een momentm deze gast omfg akdjwjdlskfhe. Hij is zeg maar best wel heel erg schattig met die kuiltjes in zijn wangen en zijn glinsterende ogen. En aifhajdjsjdkks. Mijn hart kan dit niet aan. Ik bedank hierbij de god genaamd lieke die mee hier in mee heeft gesleurd voor het schattigste persoon ooit. Ik bedenk me net. Ik heb een dat met deze dude. Hoe werkt dit? Hij is naar me aan het kijken en glimlacht veel waardoor ik automatisch terug glimlach.

"Dussssss....wat gaan we eigenlijk doen?" Vraag ik hem. "Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om uit eten te gaan ya know.. want eten is goed en dan kan je ook meteen een beetje oraten en elkaar leren kennen" zegt hij ket een brede glimlach. Sorry hoor maar mijn jart smelt oprecht voor deze gast. GAAT FOUTTTTTTT. " ja klinkt leuk." Zeg ik tegen hem.

Ik kijk naar links en daar zie ik die rode harige dude lachen met lenora. Ik kijk naar rechts en ik zie lieke blozen. Okay die redden zich wel.

"Zullen we gaan?" Vraagt hij. Ik knik. Hij begeleid me naar een restaurant waar ik gek genoeg altijd heen ging met kerst. Gezelluggg. "Dus nienke wat vind je leuk om te doen?"vraagt hij. "Nou ja ik vind het leuk om gewoon met de meiden te zijn maar ook om boeken te schrijven en covers te maken" zeg ik met een brede glimlach. "Das zo cool! Ik vond het vroeger geweldig om te schrijven alleen mijn vader was zo van ja nee doe maar wat anders dus nu doe ik acteren wat ook geweldig is hoor" verteld hij met een glimlach. "Omg serieus?dat leek me altijd juist wel cool om acteur te zijn." Zeg ik hyper.

En zo blijven we door praten over onze hobbies, families, dromen en de meest random dingen in het leven. We hadden het uiteindelijk ook nog een keer over One Direction want ja weet je ala hij niet met mijn obsessie voor hun kan leven gaat t nii werkennnnn. But he is okay with it.

"Wat wil je eten?" Vraagt hij dan aangezien dat zeg maar de reden was dat we in dat restaurant zaten. "Um doe maar spaghetti with no regrettti" zeg ik waardoor hij begint te lachen. Ik ben hilarischhhh. Just kidding. Hij schud zijn hoofd en glimlacht naar me. Ik besluit terug te glimlachen omdat ik het anders weer is awkward zou maken. En weet je hij is oprecht echt schattig en een leuk persoon.

Lieke is echt een goede koppelaarster. OMG DAT WORD HAAR BAANNNNN. 

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro