4. lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ashton kijkt naar mijn trui en begint te lachen. "Wat nouuuuu" zeg ik beledigd. "Nee niks ik vind het gewoon best wel schattig hoe jij je trui matched met mijn haar" zegt hij. Ik grinnik. "Ik moest toch iets" zeg ik tegen hem. Hij haalt zijn schouders op. Mag ik even zeggen dat dit de schattigste persoon op de aardbol is? Want dat is hij. Danku.

"Weet je... kweet niet hoe je eruit ziet met je natuurlijke haar kleur maar dit staat je echt goed" zeg ik tegen hem. Hij glimlacht en bedankt me. Ik glimlach terug zoals gewoonlijk. "Mag ik zeggen dat jij 1 van de liefste glimlachen heb die ik heb gezien?" Zegt hij. Ik bloos een beetje. "Thankss" zeg ik met een nog breedere glimlach.

"Zullen we gaan madam?" Vraagt hij. Ik grinnik en knik. Vervolgens beginnen we naar binnen te lopen. "Welke film?" Vraag ik hem. "Fantastic beasts" vraagt hij. " hell yea" zeg ik extreem blij. Hij grinnikt en we halen de kaartjes om vervolgens in een lege zaal te gaan zitten.

"Dus vertel me is wie je bent ashton" zeg ik nieuwsgierig. "Nou ik ben dus ashton en mijn achter naam is Irwin. Ik speel drums in de band 5 seconds of summer. Ook speel ik de gitaar en de piano. Ik heb een broertje genaamd harry en een zusje genaamd lauren en mijn moeder obviously" zegt hij tegen me. Ik glimlach naar hem. "Jij lijkt me echt een heel lief persoon ashton". "Thank you darling"zegt hij tegen me. En gelukkig voor mij gaan de lampen uit en beginnen de reclames. Ik hoor hem zachtjes grinniken.

Aangezien we de enige in de zaal zijn krijgt ashton soms wel is een popcorn stukje tegen zijn voorhoofd. Net als nu. Maar nu pakt hij met terug waardoor ik begin te giechelen. Na echt 10 minuten ofzo kijken we al niet meer naar de film en is alles wat we doen elkaar irriteren wat best wel leuk is.

Na een tijdje liggen we beide in een deuk. "Ik vind het echt heel gezellig met je Lenora" zegt ashton tegen mij.. ik begin te blozen en verstop mijn gezicht. Niet dat hij dat echt toelaat want hij begint me weer te kietelen.

Ik vraag me af hoe het eigenlijk bij de andere meiden op hun date gaan. I mean bij mij gaat het prima ik ben best wel  blij met deze date.

Na de film lopen we lachend het theater uit. "Heel erg bedankt voor de leuke avond ashton ik had het echt heel erg naar mijn zin" zeg ik blij. "Mooi zo ik vond het ook erg leuk" zeg hij met een brede glimlach. "Maar ummmm.....  zou ik um zou ik misschien je nummer mogen zodat we misschien nog een keer af kunnen spreken.... als je dat wil natuurlijk!" Zegt hij tegen me. Ik glimlach breed en typ mijn nummer in  zijn telefoon. "Natuurlijk wil ik dat ash ik vond het echt geweldig vandaag" zeg ik met een brede glimlach. Hij glimlacht terug. "Dan zie ik je binnenkort okay?" Vraagt ie en ik knik maar gewoon.

"Dus volgende keer misschien geen film?" Vraag ik hem. Hij begint te lachen en knikt. Ik glimlach naar hem. Ik ga geweldige tijden krijgen met deze gast 

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro