7. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

We zijn allemaal hyper aan het doen totdat er ineens een telefoon afgaat. Ik dacht dat het die van mij was dus ik pak 'mijn' tel en zie vervolgens 'tommy' staan. Meteen krijg ik een grijns.

Tommy💕
Hey nienke :)

U
Hey toaster
Sorry tomster* the damn autocorrect.

Tommy💕
Prachtig 😂

"Oehhhh red?" Vraagt Nien dan met een grijns. Ik schud mijn hoofd ontschuldig vervolgens gaat er een andere tel af. Nien pakt hem deze. Don't let it be mine please. Pleaseeeee. Danku het is die van Lieke. De goden houden van me vandaag. Wait. Ik heb die van nien en nien die van Liek wat betekent dat Liek straks... OH SHIZZLE.

Vervolgens licht mijn tel op en iedereen is aan het grijnzen naar hun scherm. Well shit.

Opeens begint nienke keihard te lachen. "Wat heb je gedaan nien" vraagt Lieke wantrouwig. "Oh shit..." zegt ze dan. En toen sprong Lieke op Nien om haar telefoon te pakken. It doesn't go that well tho.

"NIENKE" schreeuwt Lieke.

"NEEEEEE" schreeuwt ze terug.

Ik zit hier gewoon vredig verder te appen met thomas.

U
Dus hoe ist leven

Tommy 💕
Het is niet veel veranderd sinds dat half uur geleden bahaha.

U
Cool leven. Thomas als ooit wat met Nien krijgt en je doet der pijn je gaat dood. Amen.

Tommy 💕
Ben jij dat andere meisje die mee was?

U
Yup gegroet thomas

Mijn brein heeft een idee. Laten we zijn naam veranderen. Oh ja en Nien en Liek zijn nogsteeds aan het vechten om de telefoon. Dan lijkt Nienke te beseffen dat ik haar telefoon heb. "Wacht jij heb die van Lenoor toch?" Vraagt Nien aan Lieke. Lieke knikt. Shitttttt.

OORLOG.

"Nou nee geef maar hier" zeg ik dan. "Hmmmmm nee ik wil mijn tel eerst" zegt nien dan. "Allemaal eerlijk switchen deal?" Vraag ik. Snel verander ik de naam hehe. Lieke en Nienke stemmen in en langzaam geven we elkaar tel terug.

"LENORA JE GAAT DOOD"

"NIENKE JE GAAT DOOD"

"LIEKE JE GAAT DOOD"

Gezellig. Laat me even een uitleg geven. Lieke heeft met mijn tel hele erge flirty shit zitten te versturen en Ashton heeft ny zoiets van wtf. Nien had al een hele 2e date geregeld voor Liek blijkbaar en ik ben eigenlijk best braaf geweest al zeg ik het zelf.

"Well guess I have a date tomorrow tham" zegt Lieke dan. "FUCK YEA CAKE BITCHEZ" zeg ik dan. "Cake? Where betch?" Vraagt nien dan. "Das de shipname voor lieke en die calum dude" zeg ik. "OHhhhh I SHIP" zegt Nien dan. "Sameeee" zeg ik dan. Lieke word extreem rood en ik grijns. Awwwww.

Nien kijkt naar der phone en glimlacht wijd. "Ik heb zaterdag een 2e date" zeg Nien dan blij. Awwwww. "FUCK YEA no-.. ti-... nie-... nomas? NIEMAS. I SHIP BITCHEZ" zeg ik dan weer hyper. "SAME" schreeuwt Lieke dan. "En nu jij nog noortje" zegt Lieke dan met een grijns. "Zal ik gewoon..." begin ik maar Nien maakt me af. "Ashton op een date vragen? Hmmm HELL YEA" zegt ze. Ik grinnik.

U
Yo sorry van die berichten hiervoor Lieke had mijn tel.
Anyways um zou je misschien
zondag ofzo iets willen gaan doen ofzo..?
I mean het hoeft niet

Reddie/ash 🖤
I would love to hun 🙃
Ik haal je om 12 uur op oke?

U
Yea x

"Nou mensen we hebben allemaal een 2e date hehe" zeg ik dan. En meteen is iedereen happy.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro