*6*

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

POV Luna

Ik ren naar buiten. Ik zie Aslan staan. Voor hem zit een jongen op de grond (zie media). Er ligt een pistool naast hem. Ik loop naar de jongen toe. Ik kniel bij hem neer en hou zijn gezicht omhoog. Ik schrik enorm. Het is Jim. Ik deins achteruit. Lune komt nu ook aanrennen en gaat naast me staan. Ik ben geschokt en boos. Wat wou Jim met dat pistool doen? Waarom is hij er en wie is zijn vader? En wie is mijn moeder. Allemaal vragen schieten door mijn hoofd. Ik voel iets raars. Ik kijk naast me. Lune staat er niet meer. Ik kijk aan de andere kant naast me. Aslan staat er gelukkig nog. Ik kijk voor me. Daar staat Lune gelukkig, maar hij helpt Jim. Dat is raar. Dan zie ik pas dat achter hun een vrouw staat. Ze lijkt op de witte heks en op Jim, maar ze lijkt ook op Lune en mij. Dat is raar, denk ik. Ik kijk naast me. Aslan kijkt haar dwingend aan. Alsof ze iets niet mag zeggen.

_____________________________

Dit is alweer hoofdstuk 6. Voor de duidelijkheid, ik publiceer elke ochtend een nieuw deel. Kan je vrouwen namen verzinnen? Die heb ik nodig voor het volgende hoofdstuk. Comment please.

Wat mag de vrouw niet zeggen?

Wat houd Aslan verborgen?

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro