*7*

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

POV Aslan

Ik wil het hun niet vertellen. De moeder van Jim is ook hun moeder (zie media). Ik ben alle drie hun vader. Jim had dat pistool. Hij was verleidt door de witte heks om mij te doden, maar ik had het door. Ik weet niet hoe ze zullen reageren. Ik moet het hun uiteindelijk toch vertellen. Dus vertel ik het nu. "Luna, Lune en Jim. Ik ben jullie vader en zij is jullie moeder." Ik zie ze verbaast kijken. "Ja Luna, Jim is jouw broer." Hoor ik hun moeder Zeggen.

POV Luna

"Waarom hebben jullie het verzwegen?" Roep ik. Ik ben... Uh. Ik weet niet hoe ik me voel. Ik loop naar Lune toe. Hij trekt me in een stevige knuffel. Het geeft me troost. Het liefst wil ik weglopen, maar dat kan ik niet. "Ik was bang voor jullie reactie." Antwoord Aslan. Dat brengt me nog meer van mijn stuk. Aslan die toegeeft dat hij bang was? Daar klopt volgens mij iets niet. Ik kijk naar Jim. Hij kijkt mij ook aan. Dan word ik ineens weggetrokken. Ik probeer te schreeuwen, maar er zit een hand voor mijn mond. Ik zie Lune, Jim, Aslan en mijn moeder steeds kleiner worden. Ik krijg een blinddoek voor en word een kar geduwd. Ik ben bang.

POV Lune

Ik kijk om me heen. Luna is er niet meer. Ik kijk achter me. Daar zie ik nog net een kar wegrijden. "Luna is weg!" Schreeuw ik. Iedereen kijkt me verbaast aan. "Waar gingen ze heen?" Vraagt mijn moeder "Die kant op." Zeg ik al wijzend naar de richting waar ik de kar zag. "Oké, kom." Zeggen Aslan en mijn moeder tegelijkertijd. We gaan er snel achteraan. Jim bij onze moeder in haar kar en ik op Aslans rug. We zien de kar een kasteel binnen rijden. We kunnen er nu niet naartoe.

________________________

Dit was deel 7. Kunnen jullie mannen namen bedenken? Ik heb ze nodig voor het volgende hoofdstuk. Voor de mensen die het niet weten. POV = Person Over View = persoon waarvandaan je kijkt.

Waar is Luna naartoe gebracht?

Waarom is Luna ontvoerd?

Kunnen ze haar bevrijden?

Hoe gaan ze haar bevrijden?

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro