*8*

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

POV Luna

Ik word wakker in een bed. Raar. Ik stapte uit bed. Ik doe de deur open en zie iemand op de gang. "Hallo." Roep ik. De man loopt de gang uit en even later komt hij terug met een mooie vrouw. "Hallo" zegt de vrouw "Ik ben Summer (zie media), de godin van de zomer." Er komt nog een vrouw aan. Ook zei stelt zich voor. "Ik heet Oceaan, de godin van de zee (zie plaatje)." Zegt ze. Wat ik raar vind is dat ze erg op me lijken. Dat zeg ik dan ook tegen hun. Hun antwoord daarop is dat alle godinnen mijn moeders zijn. Het is raar, maar het is ook niet op een normale manier gebeurt. Mijn broers zijn wel alleen de kinderen van Aslan en Winter (hun moeder). Ik vind, nu ik dit weet, het niet meer raar dat Lune en ik zielsverwanten zijn.

POV Aslan

Ik weet waar Luna is. Ik weet waarom ze er is. Ik weet het allemaal al. Winter weer het allemaal nog niet. Ik wil ook dat dat zo blijft. Zij is zo slecht. Jim is helemaal van haar, maar Lune wantrouwt haar gelukkig. Ik hoop dat Lune niet al te bezorgd is. Luna is eigenlijk een geschenk van ons, de goden, aan de aarde. Winter vond het niet eerlijk. Zij wou bijzonder zijn. Daarom gebeurt dit nu ook.

_________________________

A/n

Weer een nieuw deel. Heb je nog nieuwe ideeën?


Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro