*9*

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

POV Luna

Ik heb hele erge hoofdpijn. Ik val. Ik hoor mensen schreeuwen. Donker. Stil. Licht. Gezichten. Waar ben ik?

POV Aslan

Luna is weer ontvoerd. Ik weet niet waar ze is. Ik denk dat Winter het wel weet. Zij is tot zo iets tot staat. Ik weet niet hoe ik haar ooit aardig heb kunnen vinden.

POV Winter

Ik kijk naar Luna. Ze ligt daar zo zielig. Als een klein hoopje ongeluk. Ik ben haar zat. Ik wil haar doden, maar als ik dat doe gaat alles dood. Mijn moeder was niet veel anders. Ik heb alleen wel een ideetje wat ik met haar kan doen.

Jim zit voor me aan tafel. We zijn met z'n tweeën. We bespreken het plan. Luna zal het niet leuk vinden. Ik moet alleen weten waarvandaan ze die naam heeft.

POV Aslan

Ik heb Luna haar naam gegeven omdat ze van de maan houdt. Ze is geboren bij volle maan. Lune heet eigenlijk niet zo. Hij heet Solis. Dat is zon in het latijn. Net als dat Luna maan in het latijn is. Luna heeft een tattoo van de maan op haar schouder en Solis een van de maan.

POV Luna

Ik lig op de grond. Ik knipper nog steeds tegen het felle licht. Ik krijg, net als in de kooi, een gedachten bericht van Aslan:

Luna, je heet zo omdat jij de maangodin bent. Lune heet eigenlijk Solis, wat zon betekend. Hij is de zonnegod. Jullie horen bij elkaar als dag en nacht. Vertel dit aan niemand. Ook niet aan Winter. Zij weet het niet.

En weg was de stem van mijn vader. Wat betekend dit allemaal? Op dat moment komt Jim binnen lopen.

_________________________________

Oehhhh

Wat gaat er nu gebeuren?

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro