3

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Pov Luna

"Wat? Gaan jullie trouwen?!" Lotte springt mijn moeder in de armen. Ik sta op en knuffel mijn vader. "Wanneer heb je een aanzoek gedaan?" Vraag ik aan hem. "Gisteren toen Lotte op school was en toen je moeder en ik samen gingen wandelen." Ik glimlach. "Mama? Mogen wij bruidsmeisjes zijn?" Vraagt Lotte enthousiast. "Ja lieverd. Ergens Volgende maand gaan we kijken voor mooie jurken!" Ik knuffel mijn moeder ook en ga weer aan tafel zitten. Mijn ouders en Lotte gaan ook weer zitten. Ik eet het laatste restje van mijn eten op en wil van tafel als mijn moeder mij tegenhoud. "Je vergeet het toetje!" Zegt ze glimlachend. Ik loop naar de vriezer. (Wow in een keer goed) en open hem. In de vriezer liggen de meest lekkere ijsjes die ik ooit heb gehad. Cornetto achtige met mint en framboos. Mjammie. Na het ijsje (die super lekker was) loop ik weer naar boven en start mijn computer op. Ik open mijn opneemprogramma en zet alles klaar voor een lekkere call of duty opname. Ik start het spel op en zet de opname aan.

Na 2 wins en 300 keer doodgegaan sluit ik de opname af. Ik begin met editen. Allereerst doe ik een stemfilter over mijn stem heen zodat je niet kan bepalen of ik een jongen of een meisje ben. Dan edit de video precies zo dat alle stukken dat ik boos word of dat ik helemaal losga omdat ik een kill heb duidelijk te zien zijn of nog leuker worden. Dan upload ik de video. En ik plaats een berichtje op Twitter zo van: 'hey, nieuwe cod video online! Ga lekker kijken!' dan sluit ik mijn computer af.

Ik ga maar beneden en vraag aan Lotte: "hey! Lotsje, zin een potje Carcassonne?" "Ja! Altijd! Mama doe jij ook mee?" "Ja hoor, Alex? Doe je ook mee?" "Ja leuk idee Ellen!" Roept mijn vader vanuit de keuken. Mag een gezellig potje Carcassonne met het gezin begint Lotte te gapen. "Lieverd, misschien moet je naar bed gaan?" Vraagt mijn moeder. "Ja, ik ben moe." Zegt Lotte. Ze staat op van de tafel en loopt naar boven. "Luna?? Wil je mij op bed leggen?" Vraagt ze. "Tuurlijk!" Ik glimlach. Ik moet Lotte meestal op bed leggen wat dat vind ze gewoon fijn. Ik loop achter Lotte aan naar boven. Lotte gaat de badkamer in en maakt zich klaar voor bed. Ik loop naar mijn eigen kamer en zet mijn computer weer aan. Ik check mijn filmpje. De video heeft nu 458,345 weergave en 1,5k likes. Ik
Scroll ook eventjes door de reacties en zie opeens iets. Jeremyfrieser zegt: 'laat jezelf eens een keertje zien!' ik glimlach dat gaat mooi nog niet gebeuren en dat is wat ik ook zeg op zijn reactie. "Luna? Kom je me nog op bed leggen of hoe zit dat??" Roept Lotte vanuit haar kamer. Ik grinnik. Ik loop naar Lotte en stop haar lekker in. "Slaap lekker lieffie!" Lotte glimlacht en haar ogen vallen dicht.

Hé hallo mensen! Ik hoop dat je hebt genoten van dit stukje.
Liefs Maria

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro