101. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik zit op het balkon van de hotelkamer van mij en Sierra. Zij is zelf de koffers aan het uitruimen en ik ben aan het tekenen, nog steeds dezelfde tekening van Luke en Sierra. Het is een tekening van een foto die ze laatst samen hebben gemaakt samen, en het is zo'n leuke foto. Ik kijk heel even naar beneden naar de straat en zie Lenora en Mike het hotel uitlopen. Ik zwaai, maar ze zien me niet. Ik lach kort en kijk dan even naar het uitzicht.

Het hotel ligt aan het water, op het randje van Kreta. Het water is felblauw, beneden is een wit strand, met veel kleurige bloemen en planten. Het is een soort Expeditie-Robinson plek, en het is prachtig. Na een half uurtje komt Sierra naast me zitten. Ik doe mijn tekenboek dicht en leg hem op de vloer en kijk dan weer naar het uitzicht.

"Mooi is het, he?" zucht Sierra, en ik knik. Ze pakt mijn hand en ik grinnik.

"Ga je vreemd?" Sierra moet nu ook lachen en schud haar hoofd.

"Nee man, zou ik nooit doen. Ik vind het gewoon leuk om handen vast te houden."

"Ik ook. Ik heb alleen niemand om het te doen." Nu schiet Sierra in de lach, alsof ik de beste grap ooit heb verteld. Ik kijk haar vragend aan, met een wenkbrauw omhoog.

"Niet doen alsof niemand je leuk vind." Zegt ze tussen haar gelach door. Meteen weet ik wat ze bedoelt en word rood.

"Dude dat was like, 6 jaar geleden."

"Het was letterlijk 11 maanden."

"Nou en? Voelt hetzelfde. Bovendien vind zijn management dat sowieso niet goed. En is 11 maanden een lange tijd en vind hij me waarschijnlijk toch niet meer leuk." Sierra schud haar hoofd, compleet serieus nu.

"Bub, hij vind je geweldig. Hij is nooit gestopt met je leuk vinden, ik weet niet of je het door hebt. Maar goed, Luke heeft een etentje georganiseerd en we moeten er netjes uitzien, dus kom op. Heb je een jurk mee?"

En zo werd ik meegesleept in dik drie uur jurken passen. De helft van Sierra, de andere helft van mij en de laatste helft van Lenora, die na een uur mee kwam doen. Nu zitten Lenora op mijn bed terwijl ik chips aan het eten ben te beslissen welke jurk ik aan moet. Ik mocht voor hun allebei kiezen, dus voor Lenora had ik een zwart jurkje met kleine roosjes erop, en voor Sierra een witte, met kleine diamantjes rond de heup.

Aangezien ik weet wat er gaat gebeuren vanavond en Sierra me heeft verteld dat dit haar lievelingsjurk is. Na een minuut krijgt Lenora ineens een idee en pakt haar telefoon. Ze belt iemand, maar ik weet niet wie tot hij opneemt.

"Hai?"

"Sup Cal, vraagje. Wat is je lievelingskleur?" Lenora knipoogt naar mij en glimlacht naar Sierra en ik word rood. Ik weet namelijk dat er een jurkje van zijn lievelingskleur tussenzit.

"Baby blauw, hoezo?"

"Niks, thanks man." Zegt Sierra, en meteen daarna hangt Lenora op. Ik schud lachend mijn hoofd en doe vervolgens het enige babyblauwe jurkje dat er tussen zit. Dan lopen we naar de kamer van de jongens, aangezien Lenora en Sierra allebei al hun kleding hadden. Als we de kamer binnenlopen vallen eigenlijk alle monden open.

Ik denk dat die van de jongens waren van 'wow hot' en die van Kayak was sowieso 'godsamme, waarom moet zij er nou beter uit zien dan ik?'.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro