100. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Okay dus wie gaat bij wie?" Vraag ik aan niemand speciaal. "Nou het idee was om de jongens bij elkaar te doen en de meiden... dus 2 om 2 zeg maar" zegt Micheal.

Ik kijk naar Lieke en Lieke kijkt meteen naar Sierra. "Claim Lieke" zegt Sierra dan. Vieze bitches. Ik zucht en kijk naar Kaykay. "Word gezellig" zeg ik sarcastisch. "Claim Ashton" hoor ik Luke dan zeggen. Wat betekent dat Micheal en Cal ook samen gaan.

Ashton kijkt naar mij en Kaykay. "Ik heb zo een voorgevoel dat het niet helemaal goed zal gaan als jullie in 1 kamer zitten" zegt hij dan. "We slapen er alleen dus who cares" zeg ik dan. "Ja.. who cares" zegt Kaykay met een grijns.

Ik zweer het ze is iets van plan.

"Hmmm Okay" zegt Ashton dan. Ik rol mijn ogen en zie dat iedereen al gone is behalve Micheal.

"Zullen we door de stad gaan dwalen?" Vraagt Micheal. Opzich weet ik dat we gaan verdwalen want we hebben beide het richtingsgevoel van een schildpad. "Sure" zeg ik.

Eerste dumpen we onze spullen in onze kamers en vervolgens lopen we door de stad heen.

It's great to be with a good old friend again.

"Micheal hij heeft een fortnite pet" zeg ik shooket. Micheal begint te lachen. "Wil jij er ook 1 dan?" Vraagt ie. "Nou nee ik heb een pet oo jullie concert gekocht waar ik best wel blij mee ben" zeg ik tegen hem. Hij grinnikt. "Are you our biggest fan again?" Vraagt hij. "Meneer Clifford ik ben nooit gestopt met jullie grootste fan zijn." Zeg ik plechtug waardoor hij in de lach schiet.

We lopen een beetje te kloten door de straten totdat we een meisje met een gitaar liedjes zien spelen. It's adorable. "Kom Micheal" zeg ik en ik trek hem mee naar het meisje die aan het strugglen is met haar gitaar.

"Hi this might be a bit weird but can I play the guitar? So you cab focus on your singing?" Vraag ik aardig. Want dat kan ik. "Yea that would be awesome" zegt ze blij. "Do you know jet black heart?" Vraag ik aan der. Ze knikt en ik glimlach. "Let's do that okay?" Vraag ik. "Sure do you also wanna sing with me?" Vraagt ze. "Sure" zeg ik met een glimlach.

Ik begin te spelen en het meisje begint te zingen. Micheal die glimlacht naar me en begint een stukje te filmen.

"Cause I've got a jet black heart." Zingen we tegelijkertijd. Ik speel blij door en allerlei mensen gooien muntjes in haar gitaarkoffer.

Als we klaar zijn met een nummer knuffelt het meisje me. "Thank you so much" zegt ze blij. "No problem you have an amazing voice" zeg ik tegen haar. Meteen krijgt ze rode wangetjes en bedankt ze me. Dan krijg ik een melding dat ik getagd ben in een bericht van micheal. Het is het filmpje die hij heeft gepost van ons. Ik glimlach.

Daarna loop ik naar Micheal. "Jij bent echt schattig met kleine kinderen" zegt hij tegen me. "Thank you, thank you" grinnik ik. "Ik meen het... you are always cute" zegt hij schattig. aizbskxbsk.  "Thanks you too" zeg ik dan maar gewoon en we lopen weer verder.

We zijn ook echt alleen maar aan het kloten en naar dingen aan het kijken.

I like it.

It's awesome to make last minute plans and have the time of your life.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro