99. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Lenora, waar zijn die fucking enkelsokken?" Schreeuw ik door het huis. Lenora antwoord vanuit de waskast volgens mij. Ze rent naar boven met een bak vol met zwarte sokjes, en ik pak er dankbaar nogal veel uit. Dan ga ik rond het huis rennen op zoek naar mijn slippers en mijn zonnebril. Ik heb net mijn zonnebril gevonden als de bel gaat. Fuck, dat zijn de jongens waarschijnlijk.

Vandaag gaan we naar Griekenland. Ik, Noortje, Sierra, Luke, Mike, Ash en Cal. Ik weet niet of het nog aan is tussen Crystal en Mike, maar in ieder geval is het nog wel aan tussen Ash en Kaykay, waarvan Lenora en ik hebben besloten om haar Kayak te noemen omdat ik dat een keer typte. Calum heeft het 'uitgemaakt' met Rachel, maar alleen omdat zijn management zo was van 'yeet ze zijn weer met de hele groep bij elkaar dus de roddels kunnen weer beginnen' en Calum was zovan nee.

Maar goed, nu staan ze dus voor de deur. Ik schuif mijn zonnebril in mijn haar en loop half hinkelend, terwijl ik mijn slippers aandoe, naar de deur. Als ik de deur opendoe komt Sierra meteen naar binnen stormen om me een knuffel te geven, en daarna komt de rest. Ik schreeuw naar Lenora dat de mensen er zijn en Lenora probeert alle koffers mee te slepen van boven.

Ze laat er drie vallen, maar dat maakt niet uit toch?

Fout, twee daarvan waren namelijk van mij en de derde die niet van mij was valt op mijn voet.

"Ik doe je nog eens wat aan man." zeg ik terwijl ik over mijn voet wrijf. Lenora steekt gewoon haar tong uit en loopt naar de woonkamer, waar iedereen al is aangezien dit huis onderhand van iedereen is. Ik hink de kamer in en ga op de bank zitten, maar helaas voor mij zit Luke daar al. Eerder helaas voor Luke though, want ik duw hem van de bank af en ga erop liggen. Hij kijkt me nep boos aan en ik steek gewoon mijn vinger op.

"Oh fuck you Hemmings." zegt hij en staat op om naar een andere stoel te lopen.

"Right back at ya." zeg ik, en ga comfortabel liggen. Na ongeveer 20 minuten zijn de 3 taxis er en stapt iedereen in en worden koffers enzo ingeladen. Ik zit in een auto met alleen Luke, Lenora zit met Sierra en Ash, Cal en Mike moeten met zijn 3en overleven in de kleinste taxi, hehe.

Na een heel debiel gesprek over schapen en varkens en hoe varkens op varens lijken terwijl de een een diersoort is en de ander een plantsoort, komen we aan bij het vliegveld. We checken in, kopen wat eten en drinken en kunnen dan meteen naar het vliegtuig. Ik claim een plekje bij het raam, en Calum komt naast mij zitten.

Ondanks dat we allebei zonder woorden een soortvan hebben duidelijk gemaakt dat we geen relatie willen pak ik zijn hand, en hij knijpt er even in, haast dankbaar. Ik glimlach en doe dan 1 van mijn oortjes in en bied hem de ander aan, en zet vervolgens het reputation album van Taylor Swift op. Love her.

Na zo'n drie uur vliegen worden we begroet met de zon, de schreeuwende mensen en de prachtige stranden van Griekenland. We worden (weer met de taxi) naar een hotel gebracht, en dan is er alleen nog het probleem van de kamerverdeling.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro