98. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Crystal wat is het probleem? We hebben ze allemaal gemist en willen ze gewoon graag mee nemen naar griekenland" zegt Micheal dan. "Misschien is mijn probleem dat hun de reden waren dat jij mij vergat de eerste keer?" Zegt ze terwijl ze haar armen kruist.

"Sorry hoor Crystal maar Micheal had het non-stop over je en wou er altijd zeker van zijn dat je okay was. Dus dit is gewoon pure bullshit" zeg ik dan. Ze trekt haar wenkbrauw op naar mij. " ik hou een gesprek met Micheal" zegt ze dan.

"Okay cool maar als ik jou was zou ik zo niet blijven doen want 1. Dat verdient Micheal niet en 2. Je hebt dan een groot probleem" zeg ik lief. "Lenora je kan niet verwachten dat je opeens de controle heb over Crystal nadat je de jongens heb verlaten. Dus deal with how the things are right now. En blijf gewoon thuis want niemand heeft zo zin in je" zegt Kaykay met der arrogante kop. Ik haat mensen.

"Om eerlijk te zijn hebben we zo geen zin in jullie" zegt Ashton dan tegen Crystal en Kaykay. "Dus of doe normaal tegen onze vrienden of ga gewoon niet mee" zegt hij dan. Ik glimlach een beetje.

"Yup sHe iS THe onE" hoor ik Luke Ashton immiteren. Hij krijgt meteen een boze blik van Ashton.

"Okay mensen laten we de vrede behouden" zegt Micheal dan. Ik stem in net als Lieke en Sierra.

"Als je vrede wil hebben mag je nu kiezen tussen hen en mij" zegt Crystal pissig. "Wtf is er mis met jou" zegt Lieke dan boos. Micheal kijkt haar sad aan. "Verlaat het huis Crystal" zegt Micheal dan. "Prima" zegt ze en ze loopt weg.

"Heb je zojuist...?" Zegt Calum. "Gekozen voor mensen die me nooit zouden laten kiezen? Ja eigenlijk wel" zegt Micheal iets sadder. Meteen ga ik naar hem toe om hem te knuffelen. "I'm sorry Mikey" zeg ik zacht.

"Je bent er net een dag en je hebt mu al een relatie verneukt good job Lenora" zegt Kaykay dan. "Sorry? Zij was onredelijk tegen Micheal aan het doen" zeg ik tegen haar. "En jij bent onredelijk tegen haar en mij aan het doen" zegt ze simpel. Ik rol mijn ogen. Ashton kijkt gewoon toe  en ik wil zijn hoofd inslaan. Okay nee maar alsnog.

"Kaykay dit is niet Lenora der schuld dus hou gewoon je mond een keer dicht" zegt Lieke.
"Ofc" zegt ze sarcastisch.
"Het is oprecht haar schuld niet" zegt Micheal.

I don't like these chickies.

"Kay het is naar haar schuld" zegt Ashton na een lange stilte. "Neem kij het nu ook voor ze op?" Vraagt ze. Ashton knikt twijfelend. En ook zij loopt weg alleen Ash loopt er achteraan.

Ja weet je.
We hadden nooit naar dat fk concert moeten gaan. I mean ik ben blij voor Lieke maar ik kan echt niet dealen met deze mensen. Ik zucht en voel vervolgens dat iemand me aan het knuffelen is.
It's Sierra.

"Het gaat awesome worden in griekenland" zegt ze dan. Lieke stemt in en de rest uiteindelijk ook.

Nu pas is er vrede.

Damn wat haat ik die chickies.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro