106. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Ik wel naar Panic! at the disco" zeg ik tegen de mensheid aangezien het stil was en ik ineens zag dat brendon hier was. Ik wil naar brendon.

Iedereen kijkt me confused aan en ik kijk shooket.

"Jullie kennen brendon niet?" Zeg ik verbaasd. Iedereen kijkt onschuldig. "Damn I am dissapointed. Ik ga wel loner. Very disspointed right now" zegt ik terwijl ik mijn hoofd schud.

"Opzich wil ik wel met je mee" zegt Ashton dan. Ugh. "Heeeeeey I wanna go with youuu" zegt Micheal. "Um nee Clifford en Irwin ikke claim het concert" zegt Lieke dan. "Mensen jullie kennen hem allemaal niet wrm zou je naar iemand gaan die je niet kent?" Vraagt ik confused. "Omdat dat kan" zegt Lieke dan. "Sure meid" zeg ik.

There is the happy dance.
Haven't seen that in a while.

"Wanneer is het?" Vraagt Micheal geïntreseerd. "Morgen maar ticket swap is mah best friend dus ja" zeg ik tegen hem. "Awesome" zegt hij.

Okay even life update. Om eerlijk te zijn vind ik Micheal niet leuk en Ashton ook niet. Ik vind niemand leuk aangezien ik er gewoon klaar mee ben. Love is one big lie. :)

"Ik wil gewoon chocolademelk" zeg ik dan. "Nee daar word je druk van" zegt Kaykay. "Shush ik mag jou nogsteeds niet" zeg ik tegen der waardoor ik haar hoor grinniken. Ugh.

"Wat gaan we doen vandaag?" Vraagt Micheal dan. Iedereen kijkt naar Ashton. "We hebben een boottocht mensen jullie vergeten dingen te snel" zegt hij.

"Oops" zeg ik.
"Hi" zegt Kaykay.
"LARRY" schreeuwt Micheal.

This wil forever be funny hehe.

Ik zie Ashton zijn ogen rollen en ik doe hem spastisch na. Hij zucht. Yeet.

We gaan met ze alle naar dat boot ding toe en tis best wel nice eigenlijk. Ik claim een plekje en staar naar het water als een klein kind. Dan hoor ik dat iemand muziek aan doet.

"I saw you looking brand new overnight
I caught you looking, too, but you didn't look twice
You look happy
You look happy

Flashing back to New York City
Changing flights so you'd stay with me
Remember thinking that I got this right

Now I wish we'd never met
'Cause you're too hard to forget
While I'm cleaning up your mess
I know he's taking off your dress
And I know that you don't
But if I ask you if you love me
I hope you li-li-li-lie
Lie to me" zing ik zacht mee.

"How I wished you lied to me" zeg ik zacht. Iedereen is aan het praten dus niemand valt het op. Which is great. I don't like attention.

Ik kijk naar het water en hoe de zin er op schijnt. Ik kijk naar de kleine golfjes en de eendjes op het water. Het is zo rustig, zo vredig. Damn ik mocht willen dat de rest van mijn leven zo was.

Ik blijf staren naar het water als een klein kind en ik hoor Micheal zacht zeggen dat ik schattig ben tegen de andere. Ik negeer het though. Wat een goed persoon ben ik toch.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro