107. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Na de boottocht gaan we naar de kapper voor Lukes haar, aangezien Lenora niks vergeet. Luke besluit om zijn haar gewoon zwart te verven, en als we hem zien met compleet zwart haar is het heel erg wennen. Sierra zit stuk te gaan in een hoekje, samen met Ashton. Kayak is weer naar het hotel want niemand mag haar, Mike en Lenora zitten de fotos van andere mensen te bekijken en ik zit het haar van Calum en Luke te vergelijken.

"Weet je wat me nu pas opvalt Luke? Wij hebben ongeveer dezelfde haarlengte." Zeg ik, en Luke moet lachen. Daarna ga ik hem overladen met complimenten aangezien het echt fucked up goed staat. Hij glimlacht en bedankt me, en loopt dan naar Sierra. Daarna roept Calum de hele groep weer bij elkaar, en iedereen wil weer terug naar het hotel tot-

"Liekje moet nog een tattoo." Godsamme Cal, niet weer.

"Noem me niet zo." Daarna word ik meegesleept naar een of andere tattooshop. Het is best wel donker, maar er zijn blauwe en paarse en gele neonlichten.

"Dit is echt de Youngblood aesthetic jongens, holy shit." Zucht Lenora, en iedereen is het met haar eens. Ik ook, het voelt alsof we ons in een kamer bevinden waarin het lied zich zou afspelen, of op zijn minst de lichten en de sfeer zijn heel erg van het lied, en het is geweldig.

"Nou, Liekje," zegt Cal, met de klemtoon op de bijnaam waardoor ik mijn middelvinger naar hem opsteek, "wat wil je voor tattoo?" Ik haal mijn schouders op en geef dan een blaadje aan Lenora, zodat zij iets op kan schrijven. Iedereen kijkt me in schok aan, want ik heb haar zojuist de kans gegeven om letterlijk alles op mijn lichaam te schrijven, permanent, maar het boeit me niet echt. Lenora heeft wel smaak.

In tegenstelling tot een paar andere mensen in deze groep.

Na een paar minuten nadenken begint Lenora te schrijven, en iedereen kijkt mee. Als ze doorhebben wat ze opschrijft begint iedereen te 'ooh'en en geeft Luke Calum een schouderklopje, terwijl Calum rood word. Lenora geeft het papiertje dan aan de tattooman en die complimenteert haar op de tekst.

"Credits naar Calum, niet naar mij." Ik kijk haar vragend aan en ga dan gewoon op de stoel zitten. Ik heb besloten dat ik het op mijn schouder wil, wil ik eigenlijk altijd al. Na een korte tijd is de man klaar en geeft me een spiegel, en begeleid me dan naar een andere spiegel zodat ik kan zien wat er staat.

"Burned to bright, now the fire's gone." lees ik voor, en meteen glimlach ik. Babylon is al heel lang een van mijn lievelingsliedjes, en Lenora weet dat. Meteen ren ik naar haar toe om haar een knuffel te geven. Daarna weet ik niet zeker of ik Calum een knuffel moet geven, (hij heeft het geschreven namelijk) dus geef ik hem maar een beetje awkward een schouderklopje, tot hij mij in een knuffel trekt. Blozend knuffel ik hem terug. Als ik oogcontact maak met Lenora zie ik dat ze aan het freaken is want ohmygod cAKE en ik rol met mijn ogen. Dan steek ik mijn middelvinger op, terwijl Calums armen nog steeds om me heen zitten.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro