108. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik glimlach als ik zie dat ze er zo blij mee is. Mah heart akdjskc.

Er is hier nog 1 ander meisje die wacht op haar beurt. And tbh. She is fineeee. Ze heeft paars haar en een kleine tattoo op haar arm. Voor de rest is ze helemaal zwart. Mood.

Zodra ze naar me kijkt glimlach ik en meteen krijg ik een glimlach terug. She is cute. Okay Lenora focus. Opzich wordt ik de de tattooshop uitgesleurd door letterlijk iedereen en ga ik haar nooit meer zien. Yeet.

Ashton komt naast me lopen en ik zucht. "Wat moet je Ash?" Vraag ik hem. "Ik wil gewoon vrienden kunnen zijn" zegt hij. "Ik weet niet of je het door heb maar jouw vriendin heeft mijn haar rood geverfd dus jet enigste wat ik nu wil zijn is ver weg van jou en kayak" zeg ik tegen hem. "Ten eerste ik weet dat dat niet okay was maar je ziet er wel echt geweldig uit en ten tweede geef me alsjeblieft een kans" zegt hij dan.

Hij zegt niet eens wat over het feit dat ik der kayak heb genoemd kga stuk.

"Nou nee kheb geen zin dat ik straks ook een piercing heb ofzo" zeg ik lief tegen hem en vervolgens ga ik naast Micheal lopen. Nou ja dat was de bedoeling Ashton trekt me weer terug namelijk. En we lopen achteraan dus niemand valt het op.

Hij zorgt ervoor dat we beide stoppen met lopen en ik kijk hem geïrriteerd aan. "Alsjeblieft" zegt hij met van die gebroken oogjes waardoor mijn hart aw zegt. "Ugh fine" zeg ik en voordat ik het weet knuffelt hij me.

Beetje iets te enthousiast als je het mij vraagt.

Dan komt opeens dat meisje van daarnet naar ons toelopen. "Um sorry ik denk dat je wat heb laten liggen" zegt ze en ze geeft me een papiertje. "Oh thanks" zeg ik als ze weer weg loopt.

Cutie.

Ashton kijkt me confused aan. "Mag ik je wat vragen?"vraagt hij dan. "Ja joh we zijn de rest toch al kwijt" zeg ik dan. "Heb je nog een watvoor manier dan ook gevoelens voor mij?" Vraagt hij dan.

"Nee eigenlijk niet nee, Ashton ik meen het toen jij met Kaykay ging brak mijn hart voor het eerst echt extreem gewoon. Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoelt maar ik ben er overheen gekomen en ik ben gestopt met aan jou denken" zeg ik tegen hem. Ik zie hem kinda sad kijken. "Maar Ashton je heb Kaykay dus misschien moet jij je daar op gaan focussen" zeg ik tegen hem.

Hij kijkt me voor een lange tijd aan en vervolgens lopen we maar naar het hotel. Tijdens het lopen probeert hij mijn hand vast te pakken maar ik doe mijn handen in mijn zakken. Ik walg er nogal van dat Ashton zo tegen mij doet terwijl hij Kaykay heeft. Ik mag Kaykay misschien niet maar opzich verdient niemand dat.

Anyways als we terug zijn loop ik meteen door naar mijn kamer en zodra ik binnen loop valt het briefje die ik van het meisje had gekregen. Ik pak het op en besluit het te openen.

Hi,
Je bent niet echt iets vergeten maar ik had een excuus nodig oops.
Idk of je op meisjes valt maar okay. Als dat niet het geval is dan kunnen we misschien friends worden ya know.
Hier is mijn nummer.

06 ************
X Ana.

Ik glimlach en besluit haar te appen.

Yeet.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro