11. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Opeens stapt Lenora de kamer binnen. Ze kijkt alsof ze me ergens mee wilde betrappen maar ze faalt. Ik was een liedje aan het zingen en Cal was aan het meespelen op de bass, en ondertussen aan het opschrijven welke noten en akkoorden hij gebruikte.

Lenora loopt naar haar koffer en pakt er iets uit. Ik kijk haar bezorgd aan en wil achter haar aan lopen als ze de kamer uitloopt maar loop tegen Luke aan. Als ik een stap naar achter wil zetten loop ik tegen Calum aan.

Wat zijn deze jongens?

"Was jij dat die net zong?" Vraagt Luke aan Calum, die in de lach schiet en naar mij wijst. Luke kijkt mij met open mond aan.

"Dude je moet bij de band. We zouden zoveel beter worden."

"Was je aan het afluisteren?" ik moet lachen.

"Ja. Nou geef antwoord." zegt hij zonder schaamte.

"Ik zal erover nadenken. Ik denk niet dat iedereen me erin wil trouwens."

"Wie niet dan?" Ik wijs naar Calum die net de deur uitloopt en dat dus niet meer ziet.

"Waarom denk je dat?"

"Omdat hij heel raar doet. Hij doet zo afstandelijk en anders bij mij dan bij Lenora en ik snap niet wat ik fout heb gedaan. Ik bedoel ik heb hem natuurlijk wel half gewurgd maar je snapt het idee." Luke zit alleen maar dom te lachen. Ik sla hem zachtjes tegen zijn arm.

"Wat nou?"

"Ik vind het gewoon grappig dat je niks doorhebt. Laat me nu eens wat van je liedjes horen." Ik loop naar de soortvan woonkamer die onze hotelkamers verbind en ga achter de piano zitten die daar staat. Ik speel de eerste noten en begin dan met zingen.

addiction is a common thing
but not everyone feels the same

Sterker nog, niemand voelt hetzelfde bij verslavingen.

some get addicted to little things
others to loneliness or pain

Eenzaamheid. Niet eens meer een verslaving, meer een angst.

with some u might not always see it

Verslaving zitten vaak diep onder het oppervlak. Je ziet ze bijna nooit.

but believe me, addictions do cause harm

Daar weet ik alles van.

whether its a hurting throat
or tiny lines across your arm

many many many people
sharing the thing we call addiction
to something as small as coffee
or something like affection

Wat als je aan beide verslaafd bent?

now some people are addicted
to this thing that they call love
while actually they are in love with
the idea of loving someone

Dat is wat me staande heeft gehouden. De definitie van houden van.

and to all the things above
i am addicted too
but mostly im addicted to sweet people
yes baby, im addicted to you

Als ik de laatste noten gespeeld heb en weer opkijk valt het me pas op dat bijna iedereen in de kamer staat. Luke staat met open mond te kijken, Michael heeft tranen in zijn ogen en Ash is druk aan het schrijven. Lenora is alleen maar liefdevol naar me aan het kijken.

"Was het een beetje goed?"

"Dude het was geweldig! Ik heb nog nooi-" hij word onderbroken door het geluid van Michaels telefoon. Een geluidsopname van mijn stem vult de kamer en ik kijk hem aan.

"Crystal wilde het horen. Ze vind het ontzettend mooi en vind dat je zangeres moet worden." Ik word rood, en precies op dat moment komt Calum binnen. Alle hoofden draaien in 1 keer naar de deur en mijn hoofd word nog roder dan het al was.

De vlinders komen weer.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro