10. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik loop de kamer van Luke en Ashton binnen. "Waarom moest ik nou komen?" Vraag ik zwaar confused. "Want cake duh" zegt Luke. Ik was heel even confused. "OHHHHHH ik mag jou wel luke" grinnik ik.
"Danku danku" zegt Luke. "Ik mag mij" zegt Ashton ineens. Ik kijk naar hem en schiet in de lach. Ik doe ook gewoon alsof die shit met die whatsapp namen nooit is gebeurd.

Letterlijk op dit moment stromen er veel nieuwe songteksten in mijn hoofd. "Hebben jullie pen en papier?" Vraag ik een beetje awkward. "Nee so-" begint Luke maar hij word afgekapt door Ashton. "Hier neem dit blaadje maar tis toch oud" zegt hij terwijl hij het uit een boekje scheurt vol met teksten en tekeningen. Vervolgens geeft hij me ook een pen.

"Thanks" zeg ik. Ik kijk naar het blaadje. "Um Ash ik denk dat je me het verkeerde blaadje heb gegeven" zeg ik tegen hem. "Oh sorry"zegt hij. Ik geef hem maar gewoon terug. Dan ziet hij dat er op het blaadje een hele fangirl page is van een of andere meid. "Hier Lenora ik had nog een schriftje" zegt Luke dan. "Thanks" zeg ik tegen hem en ik zucht zachtjes. Ik neem het schriftje aan en schrijf het hele lied uit en nurie het een beetje.

"Wat ben je aan het doen?" Vraagt Luke nieuwsgierig. "I-i-ik ben een lied aan het schrijven.." zeg ik tegen ze. Ondanks dat ik mijn liedjes niet slecht vind ofzo hou ik er niet van als mensen ze lezen behalve Lieke dan. "Mogen we het horen" vraagt Ashton nieuwsgierig. Ik schud hevig mijn hoofd. "Zeker niet" zeg ik meteen. "Oh.." zegt Ashton dan.

Luke kijkt ons aan voor een moment en meld dan dat hij met Sierra gaat bellen. En echt een seconde later heeft hij de kamer verlaten.

Ik kijk naar de tekst en dan naar Ashton. Ik doe de tekst in mijn broekzak en leg het schriftje verder terug. "Ash?" Begin ik. "Ja?" Vraagt hij. Hij kijkt me aan en glimlacht. "Mag ik vragen wie dat meisje was?" Vraag ik hem. "Mag ik weten wat er in dat liedje staat?" Vraagt hij. Ik val stil. "Sorry maar.... het is gewoon... persoonlijk en Idk" zeg ik zachtjes.

Hij staat op van het bed en gaat naast mij zitten. "It's fine we kennen elkaar nog niet zo lang heb je zin om 20 questions te spelen ya know om elkaar dus beter te leren kennen?" Vraagt hij. Ik draai me zo dat ik hem aan kan kijken. "Sure" zeg ik dan.

"Okay um wat is je hobby naast fotografie?" Vraagt hij.

"Fot- oh nvm um Idk ik vind schrijven leuk maar voor de rest hou ik me eigenlijk vooral bezig met fotografie en Lieke." Zeg ik eerlijk tegen hem.

"Waarom let je zoveel op haar?" Vraagt hij me dan.
"Ik um... ik wil er gewoon zeker van dat ze zich prettig voelt ya know... ze is als een klein zusje voor me..." zeg ik tegen hem.
Hij glimlacht naar me. "Je bent echt een lief persoon en ik vind het geweldig hoe je om gaat met de situaties wat ik tot nu toe van je heb gezien. " zegt hij dan tegen me. Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. "Ik zie je morgen" zeg ik tegen hem en dan loop ik de kamer uit op weg naar mijn kamer maar Luke houd me tegen. Want Lieke en Calum ofcourse maar ik moet nu gewoon iets uit mijn koffer hebben en als ik dat niet nu heb krijg ik straks een paniekaanval en nee dat doen we niet. Dan gaan mensen weer denken dat er ook op mij moet worden gelet. Haha mooi niet. Fuck you Luke Hemmings

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro