114. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Lieke wuift het weg en ik laat het daar maar bij.

Ik kijk naar Micheal die half dood zit en besluit vervolgens druiven naar hem te gooien. Hij doet een oog open en probeert vervolgens de druiven te vangen. Ik begin te lachen en gooi er meer. Hij faalt echt heel erg en ik ga echt stuk. Mikey stopt met proberen en zucht waardoor ik in de lach schieten.

"Oh, mevrouw kan het beter?" Zegt Micheal met een grijns. Ik kijk hem met grote ogen aan en meteen begint hij me te bekogelen met druiven. "Hey das zonde van de druiven!" Zegt Sierra dan. Micheal en ik houden op en kijken haar aan. Vervolgens kijken we elkaar aan en krijgen we een grijns.

Misschien kon je het ak wel voorspellen maar Sierra zit nu onder de druiven en ik ga stuk. Vervolgens besluit ze samen met Luke op de grond te gaan zitten en ik ga meteen liggen want dat kan. Hehehehehe.

"Wie gaat er mee naar het strand?" Vraagt Ashton dan. Ik kijk op en zie dat Kaykay aan hem vast geplakt zit. "Als je het gezellig wil hebben zou ik wel thuis blijven" zeg ik lief. Hij kijkt me confused aan en ik doe met me ogen zo van kijk wat er aan je zit smartass. En meteen krijg ik een oooooh.

de rest gaat wel allemaal mee though. "Kom op Lenora het word leuk je hoeft niet bij haar in de buurt te zijn" zegt Mikey tegen me. Ik kijk hem even aan en besluit dan toch wel mee te gaan waardoor meneer helemaal blij gaat doen. Cutie.

---

Ik ren het water in ookal is het al donker en koud weet je. Kan gewoon. Micheal rent achter me aan en vervolgens zijn we aan het klote in het water. Totdat mevrouw perfect aan komt wandelen. "Doe is rustig jullie zijn net kleuters" zegt Kayak. "Beter dan dat we doen alsof we een oud wijf zijn" zeg ik lief. Ze kijkt pissig aan. Vervolgens komt Ashton aan rennen die mij en hemzelf onder water duwt.

Ik begin te lachen als we weer boven water zitten en Kayak kijkt gewoon pissig. Vervolgens spring ik op de rug van Mikey en ja zo gaat het een tijdje door. Om 1 of andere reden blijft kayak in het water.

Lieke ligt trouwens samen met Luke Calum en Sierra gewoon naar de sterren te kijken. Mah ships. Love them. UwU.

Na een tijdje zwem ik van rest weg en kijk ik naar verschillende vogels die overvliegen. Als ik daar een tijdje ben voel ik ineens een arm om mijn middel. Zonder op te kijken glimlach ik. Idk why. Idk wie het is maar okay.

Het blijft een tijdje stil en we blijven beide gewoon kijken. Het is niet raar ofzo. Het is gewoon normaal. Na ja het voelt normaal. Na een tijdje legt het ineens een hand onder mijn kin waardoor ik de kant van de persoon op kijk.

Niet veel later liggen zijn lippen op die van mij. En mijn domme kop dacht dat het Micheal was dus ik ging er in mee. Totdat hij los liet en ik hem "I still love you" hoorde zeggen. Want lieve mensen. Das geen Micheal. Das Ashton.

Nee nee nee.

Oh en laten we vergeten dat ik er mee in ging omdat ik dacht dat het Micheal was want dat maakt het niet veel beter.

Ik kijk Ashton aan en loop vervolgens het water uit naar de andere mensen en doe net alsof er niks aan de hand is. Maar oh damn kayak is mad asf.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro