117. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Dare."

"Vertel ons eens wanneer mijn Cake hart weer blij mag zijn." Oh dip, dat gaat fout.

"Wacht even," ik duw Calum richting Luke en gebaar dat Cal Luke een knuffel moet geven, "nu." Zeg ik glimlachend. Lenora kijkt me teleurgesteld aan, en ik steek gewoon mijn middelvinger op.

"Anyways, Sierra? Truth or dare?"

"Truth?" het kwam er meer uit als een vraag dan als een antwoord.

"Wie word je maid of honour?"

"Weet ik nog niet eigenlijk, ik zat te twijfelen tussen jou en Lenora. Of Mike, die vind ik ook wel waardig," zegt ze lachend, en de hele groep lacht mee. Dan vraagt Sierra en Calum en ik kijk hem weer waarschuwend aan.

"Truth." meteen prik ik in zijn zij, maar niemand heeft het door. Ik zie Luke iets in Sierra's oor fluisteren. Hij ziet er redelijk boos uit en Sierra kijkt vragend van mij naar Calum en dan naar Luke.

"Sorry." word er nog in mijn oor gefluisterd door Calum.

"Heb je een rel- wacht nee, what the fuck Luke- Hoelang vind je dat je op zijn minst een relatie moet hebben voordat je kan trouwen?" Ik haal opgelucht adem.

"Dat is niet wat ik zei!" roept Luke verontwaardigd, en Sierra lacht hem gewoon uit en wacht op Cals antwoord.

"Er is niet echt een tijd. Als je van iemand houd en zij ook van jou en als jullie er allebei klaar voor zijn, I guess?" Hij gooit de I guess erachteraan alsof hij er niet lang over heeft nagedacht ofzo. Ik moet lachen.

"Al iemand gevonden?" Zeg ik met een grijns op mijn gezicht en hij word rood. "Oh, sowieso wel! Wie?" schreeuw ik erachteraan, alsof ik echt geen idee heb.

"Nou eh- ze heet Anne." zegt hij, ook meer vragend dan antwoordend. Ik knik en gebaar dat het zijn beurt is. Als hij Lenora vraagt leun ik achterover en ga weer naar de sterren kijken.

Anne. Hoeveel meisjes zijn er wel niet die zo heten? Hij is lekker origineel bezig. Ik hoor gelach van de kring komen en glimlach. Ik hou van deze mensen, like echt heel veel.

En een relatie geheim is eigenlijk echt ontzettend leuk. Elke donderdagavond, of eigenlijk nacht, hebben Cal en ik date night. Om de beurt betalen we, om de beurt kiezen we waar we heen gaan. Dat hebben we afgesproken. Ik glimlach als ik denk aan volgende donderdag, dan mag ik weer kiezen. We gaan naar de studio, en gaan samen wat liedjes opnemen, want gek genoeg hebben we dat nog nooit gedaan. Cal heeft een sleutel van de studio, ik weet hoe alles werkt, en het is van 1 uur s' nachts tot 5 uur, dus niemand mist ons.

Misschien is het vermoeiend, maar damn, de adrenaline die erbij komt maakt het zo ontzettend spannend en leuk en nieuw en toch ook alsof ik weet hoe het moet.

Ik moet lachen, dik 3 jaar geleden wist ik niet eens wat het betekend, houden van, en nu doe ik het elke dag. Houden van is geweldig, en ik kan er niet mee ophouden.

Is het raar, zoveel liefde geven aan iemand, blind vertrouwen in iemand, en niemand anders die het weet? Waarschijnlijk wel, maar het is wel leuk.

Dan ineens hoor ik Luke de stilte verbreken.

"Ash, je dare is Lenora zoenen. Go for it."

Meteen ga ik weer overeind zitten.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro