116. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik kijk confused naar Luke. Hij weet iets over die 2. Iets wat ik niet weet en alleen daarom stem ik in.

Letterlijk iedereen stemt verder in en we gaan in een kring zitten.

Er gaat drama komen.

Want dat gebeurt altijd.

"Okay ik begin ummmm Luke truth or dare" zegt Micheal die trouwens naast mij zit. Aan de andere kant naast mij zit Lieke. Gesallig.

"Eh truth ik ben lui" zegt hij. "Wanneer gaan jij en Sierra trouwen cuz we need a Sierra hemmings" zegt Micheal met wiebelende wenkies waardoor ik in de lach schiet. Meteen krijgt Luke een glimlach van hier tot tokyo. "Nou eigenlijk doen we dat in de week voor kerst" zegt Luke blij.

Geef me een moment.

AIDHAOJDWNXHWOJFWKCNCN.

Okay ja ik ben klaar.

Iedereen is helemaal excited en vervolgens is Luke dus aan de beurt.

"Okay Calum truth or dare" zegt Luke. Ik zie Lieke waarschuwend naar Calum kijken. HMMMMMMMMM. DIE 2 VERBERGEN IETS WIXHAOBC.

"Dare" zegt Calum dan. "Zoen de persoon waarmee jij de rest van je leven zou willen zijn" zegt hij met een nogal pissig gezicht. "Ik ga jullie niet allemaal zoenen" zegt Calum die zijn wenkbrauw optrekt. OH DAMN. Luke rolt zijn ogen en vervolgens gaan ze gewoon verder met truth or dare alsof dat met Calum nooit gebeurt was.

Ik weet 100% zeker dat als Luke het specifieker had gevraagd we een cake moment zouden hebben gehad.
He Missed the chance.

Sadness.

Het komt nog wel though.

Cake forever.
Now I'm hungry.

Ik sta op en ga eten pakken zodra ik terug kom is het Lieke haar beurt.

"Ashton, truth or dare?" Vraagt ze. "Ehhh truth" zegt Ashton. Ik ga intussen weer op mijn plek zitten en luister naar wat iedereen zegt.

"Wie is je all-time crush?" Vraagt Lieke nadat ze naar mij keek met een grijns op der face. "Ehh" zegt Ashton terwijl hij rood word.

Ik ben gewoon aan het eten weet je en ik vat dit niet dus ja.

"Mrs. Bahtiri" zegt ashton.

I choked.

Micheal choked. (Op die ene popcorn die hij had genakt)

Southy choked.

Obama choked.

Everyone choked.

"Sorry?" Zeg ik tegen hem. Lieke heeft gewoon een grote grijns op der face. Ashton kijkt mij aan en ik trek een wenkbrauw op.

Hij is grappig. Eerst gaat ie mij ineens zoenen en zeggen dat ie van me houd en shit vervolgens gaat Kayak weg en nu dit. Wtf Irwin.

"Okay Lenora truth or dare?" Vraagt Ashton dan.

Micheal staat echt op het punt om hem te vermoorden volgens mij.

"Truth" zeg ik. Aangezien ik weet wat hij gaat zeggen als ik dare zeg.

"Is er een kans dat wij ooit nog samen komen?" Vraagt hij dan waardoor letterlijk iedereen stil word. "Boohoo you whore" zeg ik tegen hem. Hij kijkt me aan en wacht alsnog op een antwoord. "Wacht je meent het?" Vraag ik hem en hij knikt.

"Ik ga je eerlijk zeggen dat... dat ik het bullshit vind dat je dit vraagt waar al onze vrienden bij zitten" zeg ik tegen hem en vervolgens besluit ik hem te negeren.

"Lieke truth or dare?" Zeg ik dan. "Dare" zegt ze. "Vertel ons is wanneer mijn Cake hart weer blij mag zijn" zeg ik tegen haar.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro