124. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik glimlach en knuffel haar dan. "Maar damn wat ben ik trots op jou, je gaat gewoon op tournee met je eigen liedjes" zeg ik tegen haar. Ze glimlacht. Ik laat der los en kijk naar haar. "Dankjewel dat je altijd zo supportive bent geweest" zegt ze tegen me.

"No problemo, Jij gaat deze concerten bomb af maken en geloof me ik ga elke show bekijken want fans zijn cool en zijn bereid om het voor me te filmen hehehe" zeg ik tegen haar waadoor ze grinnikt.

"Maar weet je ik kan niet weg gaan voordat we nog een jamsessie met kaarsje hebben gedaan" zegt ze dan ineens waardoor ik in de lach schiet. Ze kijkt me serieus aan. "I am serious" zegt ze maar vervolgens schiet ze ook in de lach. "Let's do it then" zeg ik.

En zo gezegd zo gedaan.. we hebben de hele nacht door liedjes zitten spelen en ik heb haar zelfs geholpen met een nieuw nummer schrijven. :)

Wij hebben geen alcohol nodig om een nacht door te halen en de tijd van ons leven te hebben. Een gitaar en wat kaarsjes is genoeg.

---

Het is inmiddels ochtend. We hebben letterlijk de zon op zien komen oops. Maar vandaag is de dag dat Lieke vertrekt en ik moet Harry nog dwingen op haar te letten maar uit haar buurt te blijven. Just kidding. Hij moet het wel doen tho want Cake.

Zodra Lieke helemaal klaar is gaan we naar het vliegveld. En ja zodra we daar zijn komt het afscheid gedeelte.

Lieke neemt van iedereen afscheid en bij Calum blijft ze iets langer staan. Vervolgens gaat ze naar mij toe en glimlacht ze. Ik kijk haar aan en bedenk me dan iets.

"Weet je... vroeger vertelde je me altijd over hoe je van dit moment droomde... en hoe graag je een heel publiek wou die mee zong met liedjes die jij had geschreven... net als al jouw idolen.
Lieke, you made it. I am gonna miss you so fk badly" zeg ik tegen haar en vervolgens knuffel ik haar voor de laatste keer in de komende 7 maanden. Fucking hell ik ga haar te erg missen. "Ik ga jou ook missen" zegt ze en ik glimlach.

En ja... ze glimlacht naar ons allemaal nog een keer en draait zich dan om. Ze loopt samen met Harry naar het vliegtuig zonder om te kijken. Want weet je.. dat zou fout gaan.

Zodra ze volledig uit zicht zijn lopen wij allemaal weer naar de auto en ik zucht.

"Ik ben trots op haar" zeg ik en Calum glimlacht naar me. "Same" zegt hij. Hij heeft het er het moeilijkst mee. Wat ik begrijp. "Aww buddy kom hier" zeg ik zodra ik een traan zie en ik knuffel hem. Zoals ik al eerder zei Calum is als een soort grote broer voor me.

"Ik ga winnen met Skype though" zeg ik plagend en vervolgens ren ik de auto in. De skype races gaan waarschijnlijk het leukste worden nu Lieke weg is.

Even later komt de rest in de auto zitten en zit ik aan het raam met Ashton naast me die mijn hand pakt als we beginnen te rijden.

Ik glimlach.

Leggo home.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro