123. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Lenora en ik zitten samen in de auto at the moment. Ik had Lenora beloofd dat we nog wat gezelligs gingen doen, en goddamnit dat gaan we zeker doen. We lopen rond door de winkels en zijn aan het shoppen, aangezien Lenora bleef volhouden dat ik er "fucking amazing" uit moest zien. Waarop Luke en Calum tegelijk reageerde dat ik er altijd "fucking amazing" uit zie, waardoor ik moest lachen.

Nu lopen we winkel na winkel in, waarbij Lenora superveel koopt en ik nog steeds met lege handen terugkom, en ik vind het prima. Gewoon met een skinny jeans en een shirtje de stage op, maar Lenora is het daar niet mee eens.

"Liek, je hebt letterlijk bijna alleen maar liedjes op de piano, dus je kan gewoon een lange jurk ofzo aan."

"Dan kan ik niet dansen."

"Je zit achter een piano."

"Oke true." We lopen de volgende winkel in en Lenora sleept me meteen mee naar de jurken. Ze trekt de ene na de andere eruit, de een zwart, de ander geel en weer de andere donkerblauw. Ik pas ze allemaal terwijl Lenora met de anderen aan het FaceTimen. Als ik als eerste naar buiten loop in de donkerblauwe jurk, die tot aan mijn voeten rijkt, word Lenora stil.

"I love it." Meteen word er door de telefoon geschreeuwd dat iedereen het wilt zien. Ik moet lachen en Lenora draait de camera om. Verlegen hou ik mijn handen voor mijn hoofd.

"Dude, it's amazing."

"Thanks Mike." Ik glimlach en Lenora zegt dat ze de camera weer heeft omgedraait, dus ik haal mijn handen weg. Dan loop ik weer de paskamer in en kijk naar de andere jurken. De gele is tot mijn knieen en heeft kortere mouwen, een soort zomerjurkje eigenlijk. Er zitten kleine bloemetjes op de rok geborduurd. De zwarte jurk reikt tot de grond en heeft kleine diamantjes rond om mijn middel. De rok is wijder dan de bovenkant en de mouwen, die allebei strak zitten.

Ik doe eerst de gele aan, aangezien geel mijn lievelingskleur is. Ik stap weer naar buiten en weer kijkt Lenora.

"Ik denk dat ik de zwarte nog mooier ga vinden, maar holy shit." Weer geschreeuw. Lenora draait weer de camera om en ik hou weer mijn handen voor mijn gezicht.

"Wow, Liek. Je ziet er echt goed uit."

"Thanks L-is dat Ash of Luke?" Ik lach nerveus, omdat ik het oprecht niet weet.

"Het was Luke, maar ik vind ook dat je er mooi uitziet." schreeuwt Ash, en Lenora moet lachen en ik ook. Dan stap ik weer de paskamer in en doe de laatste zwarte jurk aan.

En holy shit, I love this one.

Als ik de kamer weer uitloop laat Lenora haar telefoon vallen.

"Deze, definetly." Ik glimlach als Lenora de camera omdraai, wetend dat ik er een keer goed uitzie.

"Holy-" En toen waren de woorden op. Ik giegel.

"Lost your tongue, Cal?" Hij lacht en de rest lacht mee. Iedereen is het erover eens dat ik deze moet kopen though, dus uiteindelijk doe ik dat. Dan trakteer ik Lenora nog op een etentje en als we thuiskomen begin ik met mijn koffers pakken, aangezien ik morgen weg ga.

"Ik ga je missen, weet je?" Lenora staat nog in de deuropening en loopt daarna de trap af. Als ze de woonkamer in loopt en de deur achter zich dicht doet doe ik mijn mond pas open.

"Ik jou ook."

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro