122. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"7 maanden?" Vraag ik meteen. Harry knikt.

7 maanden zonder kaarsjes die constant aan staan. 7 maanden zonder gezang midden in de nacht. 7 maanden zonder verflucht door heel het fk huis heen. 7 maanden geen jamsessies. 7 maanden lang... zonder Lieke. Damn.

7 maanden is lang mensen.

"Wacht maar het begint volgende week toch al?" Vraagt Calum dan ineens die waarschijnlijk precies hetzelfde aan t denken is als ik. Lieke en Harry knikken. Nogmaals: 7 maanden is lang mensen.  Vooral als het je huisgenootje is en je dus loner bent voor 7 maanden.

Weet je wat er dan ook nog is? Het probleem Harry Styles aangezien meneer haar obviously leuk vind aangezien meneer hemmo het leuk vond om hem te koppelen aan zijn zusje. :). Ik ga Harold vermoorden als hij tussen Cake komt yeet.

Lieke en ik waren ook nog van plan shit weer met ze tweeën te gaan doen maar aangezien het maar een week is zal ik daar maar niet om vragen lolz.

Ik ga dit niet overleven. Dit gaat fout. Ik ga waarschijnlijk een kat kopen. Want das nodig. Omg mijn hoofd gaat fout wtf. okay cool Lenora je bent vervelend aan het doen.

Gaat goed.

Okay nee eigenlijk niet. Kijk he ik ben fk blij voor Lieke want dit is haar droom enzo... maar... :(. I am proud of her though. Ik ben echt blij dat ze eindelijk haar droom kan waarmaken. I am just gonna support from a distance.

Vervolgens besluit ik Lieke maar gewoon te knuffelen.

Fucking hell ik wil niet dat ze weer weg gaat. Ik ga haar vermoorden als ze na de tour weer bij Calum intrekt. Okay ik ga haar niet vermoorden maar dat zou niet okay zijn.

"Ik ga je missen kiddo" zeg ik tegen haar. Ze glimlacht. "Ik jou ook maar aye we skypen wel" zegt ze. Ik kijk im naar Calum. "Dat wordt fights om wie het eerste belt" zeg ik tegen hem. "True" zegt hij. "Also with mee" zegt Luke. "Ja maar jij bent sloom" zeg ik tegen hem. En meteen krijg ik een bitchy face terug waardoor ik in de lach schiet.

"Wacht wanneer gaan jullie weer?" Vraag ik dan aan de jongens. "Nou wij gaan over ander halve week weer" zegt Luke en ik zucht. Dat wordt dus echt een kat.

Vervolgens begint iedereen te praten met Lieke over welke liedjes ze gaat zingen enzo en all die shit. Ik luister wel maar zit ook in mijn eigen gedachtes. Het gaat echt extreem stil worden binnenkort.

Na een tijdje komt Micheal naast me zitten. "Hey um... misschien is het leuk als ik hier langer blijf..? Net als vroeger?" Zegt hij dan. "Je bedoelt toen je hier woonde?" Vraag ik hem en hij knikt. "That would be awesome" zeg ik met een glimlach en meteen krijg ik een side hug. "Mag Ash ook nog een tijdje blijven?" Vraagt hij dan. "Sure" zeh ik tegen hem.

Misschien gaat het toch wel lit worden.

Vervolgens praten we door over Lieke. :) again: I am so fk proud of this chick. Damn.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro