129. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Lenora loopt de kamer uit en mijn hart breekt. Ik wilde het niet vertellen want ze zou zich alleen maar zorgen maken en nu is ze boos op me. God damn it.

"Hey, gaat het wel?" Ik kijk op en zie dat Calum me bezorgd aan kijkt. Ik glimlach verdrietig en knik dan. Hij pakt mijn hand.

"Wat ga je nu doen dan?" vraagt Luke. De rest komt er ook bij zitten, behalve Ashton, die met zijnt telefoon bezig is.

"Naar een kliniek. Daar moet ik sowieso 2 weken blijven, misschien langer." Luke slaat zijn hand voor zijn mond en Calum knijpt even in mijn hand, uit frustratie, denk ik. Hoop ik. Dan doet Michael zijn mond open.

"Mogen we je wel opzoeken?" Meteen vormen er tranen in mijn ogen. 7 maanden deze groep missen is al superveel, maar twee weken in mijn eentje word nog erger.

"Nee, dat is gevaarlijk zegt de dokter. Sorry." Mijn stem breekt en iedereen kijkt weg, behalve Mike.

"Oh."

"Ik ga zo al. Dan heeft Lenora ook geen last van me." Ik kijk even naar mijn telefoon of ik nog berichten had, maar alleen van Sierra.

Sierraa: ik heb het net gehoord, wat naar!ik kom je snel opzoeken, loveyou <3

Ik glimlach even en pak dan een tas.

"Tot over twee weken?" ik kijk vragend rond en word meteen in een knuffel getrokken door Calum. Ik geef hem een knuffel terug en bedenk me dan iets.

Ik graaf in het zijvakje van mijn tas en haal er een zilveren ketting met een vogeltje eraan uit. Ik geef hem aan Cal, die me dankbaar aankijkt en daarna naar de achterkant.

"it was enchanting to meet you. C. T. H. and A. L. B." Hij kijkt me weer aan met tranen in zijn ogen. "Ik hou van je, weet je dat?" ik moet even lachen. "Altijd al geweten." en met die woorden loop ik de kamer uit.

"Lieke?!" Ik draai me weer om en zie dat Harry achter me aan rent. Ik stop met lopen en kijk hem aan.

"Laat me je een lift geven." Ik moet lachen en knik dan, en loop naar Harry's auto. Als hij aan het rijden is zet ik muziek aan en ga meezingen.

"Oh, lord save me, my drug is my baby, I'll be using for the- using for the rest of my life, oh."  Ik haal de hoge noot nog net en moet lachen daarna. Harry doet hetzelfde en stopt daarna bij een wit gebouw. Ik stap uit en ga voor het gebouw staan.

"Ga je mee?" Harry staat naast me en doet zijn arm om mijn middel. Ik knik een beetje ongemakkelijk en loop dan het gebouw in. Harry staat te praten met de vrouw en ik kijk even rond. Het ziet er heel anders uit dan de fotos, ik heb gegoogled. Waarschijnlijk heeft Harry een fout gemaakt. Ik wil me net omdraaien om het te zeggen als ik een hand op mijn schouder voel.

Harry staat naast me en ik kijk hem aan en meteen heb ik door dat er iets fout is.

"Waar ben ik?"

"Een plek waar je beter zal worden."

"Harry, wat-"

"Liefde, Liek. Liefde is een mooi iets, maar jij hebt het verkeerde persoon gevonden. Dus, ben je hier om hem te vergeten." En dan voel ik iets tegen de achterkant van mijn hoofd en alles word zwart.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro