130. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

1 week later

Okay dus mensen um... Ik ben dom geweest in het leven want ik ben weggegaan terwijl Lieke naar 1 of ander gekke huis moet.
Ik ben echt een kut vriendin.

Gelukkig heeft ze Sierra ook nog.

"Lenor?" Zegt Ashton dan ineens.

"Ja?" Vraag ik hem.
"We moeten terug" zegt hij.
"Wat? Wat is er aan de hand Ash?" Vraag ik hem. Ik begin nu best wel bezorgd te worden opzich.
"Calum wou naar dat hulp ding waar Lieke zou moeten zitten.. maar toen hij daar kwam is er tegen hem gezegd dat zij daar nooit is geweest..." zegt hij tegen me.
"WAT" zeg ik verbaasd en nogal extreem bezorgd.

Waarom moet dit altijd bij haar gebeuren? Even serieus sinds dat ik deze fk gasten ken is er zoveel fout gegaan met Lieke. En niet alleen met haar mental een lichamelijke gezondheid maar ook gewoon met onze vriendschap. Alles gaat fout.

"Pak je spullen we gaan over een uur met Kaykay mee naar Calum Micheal en Luke" zegt ashton.

"Kaykay?" Vraag ik hem. "Problemen mee?" Vraag hij verward. Ik zucht. "Laat maar" zeg ik en ik pak mijn spullen zo snel mogelijk in.

Fucking kayak. (I love Kaykay irl guys dw)

Ashton laat het erbij en pakt zijn spullen ook. Zodra Kaykay er is stappen bij haar in de auto. Ashton naast kaykay, obviously. Okay Lenora focus we gaan naar Lieke.

---

Ik stap zo snel als ik kan uit de auto en ga meteen het huis in. De eerste die ik zie is Micheal die er nogal wanhopig uitziet ik knuffel hem dan ook meteen.

"Hey hey hey gaat ie?" Vraagt hij aan me. Ik schud mijn hoofd. "Ze is al weer weg Micheal..." zeg ik zacht. "Yea.." zegt Micheal nu ook zacht.

Ik loop samen met hem verder naar binnen en zie daar Sierra bij Luke zitten en Calum zit alleen voor zich uit te staren. Ashton komt met Kaykay naar binnen lopen na een paar minuten.

"Kaykay niet om gemeen over te komen ofzo want we waarderen het heel erg dat je ze heb gebracht maar zou je misschien weg willen gaan? Dit is nogal.. privé" zegt Luke zacht tegen der. Micheal en Sierra stemmen in. Kaykay kijkt mij even aan en glimlacht dan. "Sorry maar ik ben hier om ervoor Ashton te zijn en zo lang hij me niet weg wil blijf ik bij hem" zegt ze. "Ik denk dat hij wel genoeg heeft aan Lenora" zegt Micheal een beetje geïrriteerd.

Ik zucht.

"Laat het jongens we zijn hier om Lieke te vinden. Als Ashton haar hier wil houden moet hij dat lekker doen" zeg ik maar. Ashton kijkt me aan zo van doe-niet-zo en ik rol mijn ogen.

"Let's fine our best friend" zeggen Micheal Luke Sierra en ik tegelijkertijd.

Calum kijkt op zo van ik join maar we merken aan hem dat hij te bezorgd is om ook maar iets te zeggen dus we nemen genoegen met zijn blik.

"I'm in" zegt Ashton.

Kaykay blijft stil. JuST fOr aSHtoN.   

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro