13. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik pak een kom met cornflakes. Na 10 minuten lang erin geroerd te hebben pakt iemand mijn hand vast en schuift de lepel in mijn mond. Als ik naast me kijk zie ik Michael.

"Lenora vroeg nog of ik deze aan je wilde geven." Hij schuift de 2 pillen naar me toe. Mijn handen trillen als ik ze pak, voornamelijk omdat alle 4 de jongens naar me aan het kijken zijn. Ik slik ze 1 voor 1 door en drink nogal veel melk. Ook eet ik mijn kom cornflakes op.

"Trouwens Ash ik heb je nog niet mijn truth or dare vraag kunnen stellen." zeg ik compleet random. Ashton kijkt me soortvan bang aan maar besluit dat ik hem toch nog mag stellen.

"Wanneer ga je Lenora vragen?" Hij verslikt zich in z'n water en Luke klopt hem op zijn rug. Als hij uitgehoest is geeft hij antwoord.

"Ik wilde het tijdens het concert doen vanavond, maar ik denk dat iemand anders de show al gaat stelen." de jongens moeten allemaal lachen en ik kijk ze niet begrijpend aan. Ze schudden gewoon hun hoofd.

》☆《

We zitten in de bus. En nee, we zijn Lenora niet vergeten. Zij zit nu te ezelen met de rest van de jongens, ik ben met Cal het liedje van Lenora aan het uitproberen.

"Heeft Lenora een vriendje?" vraagt hij out of nowhere. Ik kijk hem vragend aan, en hij houd zijn telefoon omhoog waar een whatsappgesprek met Ashton te zien is. Ik moet lachen.

"Nope, ze is single. Al best lang." ik pak ook mijn telefoon. Ik zie dat ik een paar nieuwe berichten heb.

Unknown: dus je hebt me gewoon vervangen
Unknown: of doe je t alleen masr voor zn geld?
Unknown: Calum Hood. wat een teleurstellende keuze

Me: wat is er mis met hem
Me: en wie is dit

Unknown: chris
Unknown: en wat er mjs met hem is? zelfs een blinde kan zien dwt ik veel beter voor je bent dan hij is

Me: waar heb je t ocer? we daten nier

"En jij? Ben jij single?" Calums stem verbreekt de stilte.

Chris: zeg nee
Chris: mis je me dan totaal niet?
Chris: of is deze nieuwe dude je redder

Me: laat me met rust chris

Chris: ik zie je bij t concert

Ik bevries als ik dat bericht lees. Calum kijkt me aan en ik bedenk me dat hij net een vraag had gesteld.

"Ja- uh.. nee?" het kwam er meer uit als een vraag dan als een antwoord aangezien ik geen idee meer had wat hij had gevraagd. Hij zucht en gaat achterover liggen, waardoor je een deel van zijn buik kan zien.

De vlinders komen weer.

"Weet je, laat het ook maar weer zitten. Ik heb geen zin meer hierin en ook niet in die koffie. Zing dat lied van gisteren maar vanavond. En probeer niet al te veel te shinen. Het is een 5 seconds of summer concert, niet een Lieke concert." Boos loopt hij de kamer uit en loopt naar de anderen, uitkijkend dat hij niet valt aangezien we nog in de bus zitten.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro