18. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Oh ja" zeg ik. Ik kijk heel even naar Ash maar die is bezig met Luke dus loop ik maar meteen door naar Cal die buiten is voor frisse lucht. "Hey Cal" begin ik het gesprek. "Hey" zegt hij. "Ik heb je hulp nodig" zeg ik tegen hem. "Wat is er?" Vraagt hij.

"Nou kijk... zoals je weet snijd Lieke zichzelf.. nou heeft ze dit al een tijdje niet meer gedaan maar alsnog wil ik dit doen. Mijn idee was om op elk voorwerp waarmee ze zichzelf zou kunne snijden een briefje te plakken met een complimentje dat haar zal opfleuren. Maar daarvoor moet jij er of voor zorgen dat ze minstens een uur uit de bus blijft. Maar dan moet je echt goed op der letten en dan meen ik serieus. Of je moet de blaadjes plakken" zeg ik tegen hem.

"Das echt lief wat denk je dat handiger is?" Vraagt hij aan me. "Ik denk dat het handigst is als jij haar een uur weg houd aangezien jij der ook nogsteeds op een date moet vragen of niet soms?" Grijns ik. Meteen word hij rood. "W wat?" Stotterd hij. "Ik ben niet blind Calum ga ervoor en help mij er meteen mee" grinnik ik. Hij glimlacht. "Okay ik zal haar mee vragen op een date" zegt hij dan. Ik glimlach breed. Vervolgens praten we nog een beetje over het plan en daarna g ik naar de bus om alle briefjes klaar te maken enzo.

"I love you, we all love you"
"You're our lil ball of sunshine"
"You can make someones day by just smiling"
"You are worth it"
"You are important"
"You are beautiful"

En zo ging ik verder totdat ik voor elk voorwerp iets had. Na zo een uur komt Ashton de bus in. "Hey waar was je ineens?" Vraagt hij. "Ik ben bezig voor iets voor Lieke" zeg ik moe. Hij glimlacht en komt naast me zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
"Ash?"
"Hmm?"
"Je was geweldig on stage vandaag"
Hij geeft een kus op mijn hoofd. "Jij ook je had me verteld dat je zong maar nii zo goed" zegt hij. "Ik zing ook niet goed ik doe maar gewoon wat" zeg ik tegen hem. "I think it sounds beautiful" zegt hij tegen me. Ik knuffel hem en bloos"thank you Irwin" zeg ik zachtjes. "No problem love" zegt hij tegen mij.

Ik glimlach breed. "Okay genoeg klef gedoe ik moet ff deze shit afmaken" zeg ik tegen hem. "Zal ik helpen"vraagt hij me. "Als je wil sure" zeg ik tegen hem. En zo begint hij alle papiertjes op scherpe voorwerpen te plakken terwijl ik nieuwe blijf schrijven. Misschien gaat ze zoiets hebben van yo tf kdoe t toch nii meer. Miss boeit het haar niet Idk. Kijk he dit haat ik dus ik ben nooit onzeker behalve met dit soort shit. Gesallig.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro