2. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Um hi Ik ben Lenora" zeg ik tegen alle 4. Ze stellen zich allemaal voor. (Niet dat ik niet weet wie zij zijn maar sure). "Zouden we misschien wat foto's van je mogen zien?" Vraagt Ashton. Ik knik. Ik pak mijn camera erbij en laat foto's zien die nog op mijn camera staan. Als ik op kijk zie ik dat lieke een beetje weird doet.
Ik kijk haar vragend aan maar ze wuift het weg. Ik zucht en laat de laatste foto's aan de jongens zien.

"Dit is echt heel goed" zeg ashton onder de indruk van de foto's. "I like themmmm hoelang doen jullie dit wel niet?" Vraagt Micheal. "Um ik denk nu zo een 10 jaar dat we er mee bezig zijn en zo een 5 jaar als echt ons beroep " zeg ik met een kleine glimlach.

"In de foto's die je ons heb laten zien zie je vooral mensen... waarom?" Vraagt Micheal dan weer. "Ik weet niet of het jullie is opgevallen maar in mijn foto's vind ik het leuk om mensen helemaal zichzelf te laten zijn. Ik vind het leuk hoe ik met mensen kan communiceren en hiermee naar voren kan halen wie zij echt zijn in foto's . Dit gaat gewoon niet met dieren of voorwerpen" zeg ik tegen hem. Hij glimlacht. "Dat is echt cool" zegt ashton dan. "Thanks" zeg ik. En dan bedenk ik me weer waarom we hier zijn. De baan.

"Dusssssss" begin ik en ik kijk heel even naar Lieke gewoon om er zeker van te zijn dat ze oke is. "Zijn onze foto's goed genoeg voor jullie?" Vraag ik in get algemeen. "Goed genoeg? Ze zijn geweldig. Dus als jullie willen kunnen we jullie het contract laten ondertekenen en dan gaan jullie met ons mee op tournee" zegt Calum tegen ons.

Ik kijk naar Lieke die glimlacht. Ik kijk naar Calum en knik. "Geef ons dat contract maar" zeg ik met een glimlach.

Calum pakt het contract erbij en Lieke en ik onderteken het beide meteen daarna knuffelen we elkaar. Onze droom is werkelijkheid geworden met mijn favoriete band. Dit is de meest magische dag ooit.

"We verwachten jullie hier zaterdag om 12 uur en dan gaan we met de tourbus weg" zegt Luke. We knikken en glimlachen. "Tot Zaterdag dan" zeg ik tegen ze. Lieke zegt nog iets wat moet lijken op een doei en dan lopen we samen terug naar de auto.

Zodra we instappen zet ik de muziek weer aan en begin ik mee te jammen. Liek joint me whoop whoop. Vervolgens wil ik gewoon opeens wat tegen lieke zeggen dus ik zet de muziek uit.

"Whyyyyyyy" zeurt ze.

"Nou...... ik wou wat zeggen............

Even dat je het weet ik ga met Ashton trouwen" zeg ik heel serieus tegen Lieke.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro