21. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Weet je, ik vind je helemaal geweldig en alles maar ik ken je echt pas net. Als ik je 3 weken langer ofzo had gekend had ik meteen ja gezegd maar-"

"Als ik het over 3 weken weer vraag, zeg je dan ja?" Ik knik. In de achtergrond zie ik Lenora staan juichen, dus zet ik een stap naar voren zodat ze me niet meer kan zien praten. Mijn hoofd is nu een paar centimeters van dat van Calum verwijdert.

"We gaan Lenora even gek maken." fluister ik, en voordat hij iets kan zeggen sluit ik de afstand en druk mijn lippen op die van hem.


Vlinders.

Duizenden, duizenden vlinders.

En ik zie ze allemaal terug in de ogen van de jongen die nu voor me staat.

》☆《

Als we weer de kamer binnenkomen springt Lenora op me en geeft mee een knuffel.

"CONGRATS" ik begin met lachen en ze kijkt me aan.

"Ik ben nog steeds single hoor."

"Wat maar- jullie- ik- wat?" Ik moet lachen en ga op de bank zitten bij de rest van de jongens.

"Guys, vraagje. Is er een mogelijkheid dat we op 16 juli in Nederland zijn?" vraag ik, aan niemand in het bijzonder.

"Denk het wel, waarom?" antwoord Mike.

"Ik word 23 dan en ik-"

"Ik word ook 23. What the fuck." praat Luke dwars door me heen.

"-wil het thuis vieren." praat ik door, terwijl ik een sassy blik naar Luke werp.

"Stiekem zijn jullie gewoon een tweeling." grapt Ashton, en de rest moet ook lachen, behalve Lenora, wat raar is, want ze lacht om alles.

"Het zou nog best kunnen hoor. Jullie hebben allebei blauwe ogen en hetzelfde haar, en jullie lach is exact hetzelfde." Ik moet lachen, en Luke ook, omdat het onzin is.

De rest van de mensen kijkt nu ook serieuzer.

"Guys kom op. Denk even logisch na. We zijn echt geen familie ofzo." zegt Luke, en ik wijs naar hem en knik om te zeggen dat ik het met hem eens ben.

"Dat zou toch wat zijn. We houden het al niet uit met 1 Hemmings, laat staan 2." zegt Ash, en weer moet de helft van de kamer lachen.

"Hey! Nee."

Nu lacht iedereen en ik rol met mijn ogen. Ik ga gewoon naar achter leunen en leun met mijn hoofd op Calums schouder. Lenora kijkt me met wiebelende wenkies aan en ik rol mijn ogen weer en steek mijn middelvinger naar haar op.

"Laten we twister doen." Komt Michael ineens heel random ertussendoor. Iedereen stemt in en wijst mij aan om als eerste te draaien. Thank god, hoef ik niet op te staan.

"Rechterhand op rood." begin ik, en zo begint een nogal heftige race van twister. Uiteindelijk staan alleen Ash, Lenora en Calum er nog.

"Linkerhand op blauw." Terwijl Calum zijn hand verplaatst ziet hij een kans om Ashton om te duwen, die op zijn beurt weer Lenora omduwt. Hij begint te juichen en iedereen kijkt hem boos aan.

Ik lig te schateren op de bank though.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro