20. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Lieke en Calum lopen naar binnen. Hand in hand. HAND IN HAND. "MAH SHIP" roepen Mikey en ik tegelijkertijd. Daarna geven we elkaar een high five. Lieke wordt extreem rood. En Calum glimlacht een beetje.

"Jaja okay laten we gewoon eh monopoly spelen" zegt Lieke dan. Ik grinnik. Iedereen stemt in.

"Probleem we zijn met 6 en we hebben maar 5 poppetjes. Want ik ben die andere kwijt geraakt" zeg ik tegen ze. "Waarom verbaasd me dit niks" zegt Luke tegen mij. Ik haal mijn schouders op. "Hey doe lief ze is gewoon een beetje slordig" zegt Ashton terwijl hij me vanaf de zijkant knuffelt waardoor ik zachtjes giechel.

"Okay tortelduifjes zijn we klaar om te spelen?" Vraagt Calum. "Maar dat andere poppe-" begin ik maar Calum kapt me af. "Lieke en ik doen samen" zegt hij terwijl hij met stralende oogjes naar Lieke kijkt. Akxjsoxjwbxjx. Als die 2 niet samen komen.... ga ik naar ze gillen.

"Hey het was mijn beurt!"
"I am broke af"
"Gimme da moneys"
"Dit is al de 4e keer dat ik naar de gevangenis moet"
"Nee zo rijk ben ik niet"

Na zo een 2 uur zijn we klaar. Iedereen is truth or dare aan het doen maar ik heb er geen zin in dus ik ga op de bank liggen en luister gewoon mee.

"Truth or dare aannnn Ashton"
"Dare"
"Hmmmmm"
Toen hoorde ik zachtjes was gefluister. Ik wil het wetennnnn. Een paar seconden later ligt ashton bij mij op de bank en legt hij zin armen om mij heen. "Hey" fluister ik terwijl ik omhoog kijk. "Hi" fluisterd hij terug. Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn borstkas.

Ik blijf vredig liggen totdat ik opeens Luke hoor zeggen "I dare you to kiss Lieke, Hood". Ik kijk meteen richting Lieke. There is the protective mom again whoop whoop. Ik zie aan Lieke dat ze er eigenlijk niet zoveel problemen mee heeft. Voor de zekerheid hoor ik Cal vragen of ze het okay vind en ze knikt.

FUCK YES DANKU GODEN VOOR MR. HEMMINGS.

THEY'RE KISSING. IK ZIE EEN GLIMLACH OP HET GEZICHT VAN BEIDE. FUCK YESSSSS.

"CAKEEEEEE" schreeuw ik door de kamer heen. Iedereen krijgt zo wat een hartverzakking en ik lig nu oo de grond met Ashton bovenop me. "Shit you okay?" Vraagt Ash meteen. Wat een QT. Ik knik en we staan beide op.

"Hey Cal, Liek jullie moeten nog naar buiten."zeg ik tegen ze. Calum kijkt me dankbaar aan. Micheal en Luke kijken me nogsteeds geshockeerd aan. Calum loopt naar buiten en neemt de verwarde Lieke met zich mee. Calum stopt op een punt waar wij ze kunnen zien maar niet horen.

Ik sta met 3 malloten achter me uit het raam naar onze vrienden te kijken. Ge-wel-dig. Ze praten wat met elkaar en dan zie je Calum nerveus wachten op een antwoord van Lieke. Ze knikte. ZE KNIKTE. THERE IS ANOTHER KISS FUCK YESS.

Intussen zijn Luke, Micheal, Ashton en ik aan het juichen en blij aan het doen. "CAKE IS REALLLLLL" schreeuwen mikey en ik weer tegelijkertijd.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro