34. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Dit is echt heel sad. Al die foto's waren oprecht haar leven. Al mijn foto's staan op mijn computer. Zal ik....?

"Liek?" Vraag ik. Ze kijkt nogal sad naar me. "Yea?" Vraagt ze dan. "Hier" zeg ik en ik geef haar mijn camera. Ik zucht. Lieke kijkt confused. "Hij is voor jou. Ik weet dat er niet jouw foto's opstaan en ook niet de beste foto's maar het zijn wel veel herrineringen. En ya know... dan heb je in ieder geval iets om foto's mee te maken" zeg ik met een glimlach. Lol iedereen kijkt SHOOKEY. "Nee ik kan dat niet aannemen wtf" zegt Lieke verbaasd. "Tuurlijk wel" zeg ik met een glimlach. "Ik weet hoeveel het voor je betekent Liek en ik heb een boek met alle foto's die ik wil hebben. Daarbij heb ik nog een oudere camera mee" zeg ik tegen haar. "Weet je het heel zeker?" Vraagt ze me.

Ik knik. En ik meen het. Dit is haar droom en als ik de kans krijg om haar te helpen doe ik dat. I know it's also mine maar ik kan leven met die oude camera. Die was van mijn biologische moeder die kreeg ik toen ik het weeshuis verliet. Hehe.

Lieke knuffelt me en ik knuffel terug obviously. "Dankjewel" zegt ze dan. "No problem" zeg ik tegen haar. "Oh ja en een fan vroeg of ik dat aan jou kon geven" zeg ik tegen der. Ik geef haar het boek vol met foto's van haar (die ik heb gemaakt) en foto's van Cal (die zij heeft gemaakt). ~lol geen enkele heeft het mij gegeven kheb het voor der gemaakt met der huge ass crush damn~. "Thanks" zegt ze dan. Ze veegt der tranen weg en legt der hoofd op Luke zijn schouder.

Ik glimlach en ga naar een soort van keuken die we hebben en pak eten. Ik wil gewoon eten. Vervolgens loop ik naar de tafel en ga er aan zitten. VOEDSEL. Ashton en Lieke komen vervolgens bij me zitten. "Mensen ga niet met die judgie faces mij aan zitten staren aub. Danku" zeg ik terwijl ik zeer charmant eet. Ashton begint te lachen en Lieke daarna ook. Ik zucht dramatisch. "You cute" zegt Ashton dan.

Er komt een enorme grijns op Lieke der face. Oh shit. "Well shit gotta go" zegt ze dan ineens. Fuck you hemmings. En she is gone. "Dus hoe ist?" vraag ik na een awkward moment van stilte. "Goed hoor met jou?" Vraagt ie. "Prima" zeg ik tegen hem en vervolgens ga ik verder met eten wat hem weer aan het lachen maakt. Ik begin ook te grinnik zodra ik mijn eten op heb.

"Wait" zegt ie en dan komt ie naast me zitten. Ik kijk hem confused aan en hij haalt iets van mijn face af waardoor ik grinnik. "Oops..?" Zeg ik zacht. "It's fine" zegt Ash dan. "Wat je voor Lieke deed was echt heel aardig van je" zegt hij met een glimlach. "Everything for.mah best friend" grinnik ik. Toen was het een tijdje stil. Maar niet van die.nare stilte ya know.

Hij kijkt me een tijdje aan en op het moment dat hij dichterbij komt komt Micheal aan en gaan we allebei awkward naar achter. "Not my best friend Irwin I am watching you" zegt Micheal. Ik besluit maar gewoon weg te gaan want tis te awkward voor mijn leven bye.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro