33. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Godver, ik haat mensen." zeg ik, terwijl ik de back stage kamer achtig iets inloop en op de bank neerstort. Ik kijk naar mijn camera die kapot op de tafel lig en meteen stromen de tranen over mijn wangen. Dat ding is onderhand mijn hele leven, zonder die camera ben ik niemand. Ik laat me vallen in een kussen tot iemand zachtjes mijn hand aanraakt. Meteen vlieg ik omhoog totdat ik merk dat Lenora naast me zit. Ik laat mijn hoofd op haar schouder leunen en weer vallen de tranen. Lenora geeft me een knuffel en fluistert dat ze hem gaat laten maken. 

"Dude, dat moet die fucking fan doen. Hij duwde me aan de kant zodat hij mijn fucking broertje kon zien en irritant kon gaan schreeuwen waardoor ik viel. Ben helemaal klaar met mensen." zeg ik met een redelijk harde stem. Lenora probeert haar gelach te verbergen met gehoest. De jongens komen ook binnen, lachend omdat ze zo'n leuke show hebben gehad. Ik verberg mijn gezicht achter Lenora's schouder en doe een achterlijke poging om de tranen weg te halen. Ik faal tho. 

"Sup?" zeg ik met een trillende stem als ik achter haar rug vandaan kom. De jongens kijken me even aan en zien meteen dat er iets mis is.

"What happ-" "Wat is e-" "Heb je gehu-" "Wie heeft dat gedaan?" De enige zin die ik goed kan verstaan komt van Luke, en ik wijs naar de deur waarachter de concertcaal zit. 

"Een van die fucking fans."

"Hey, niet zo over ze praten." Ashton natuurlijk weer. Ik kijk hem aan en mompel dan een sorry.

"Ik ben gewoon zo teleurgesteld. Dat ding betekend bijna alles voor me en nu is het weg. Ik heb de foto's van afgelopen 3 concerten niet eens op mijn laptop gezet omdat ik zo fucking stom ben." Luke gaat aan de andere kant naast me zitten en slaat zijn arm om me heen. 

"We fixen wel een nieuwe voor je, okay?" Ik knik en leun tegen hem aan. Nu ben ik alles kwijt. Mijn foto's zijn als een soort dagboek, met allemaal herinneringen. En juist die van de afgelopen week waren zo belangrijk. Sowieso was afgelopen de week waarin we in Europa waren, in al mijn favoriete landen. Nu pas dringt het tot me door dat ik nu dus ook geen camera heb als we in Amsterdam zijn. Amsterdam is zo mooi in de zomer. 

Maar afgelopen 3 shows waren een van de beste foto's die ik ooit heb gemaakt. Tijdens de eerste had ik heel veel actiefoto's van de jongens, bij die van gisteravond had ik heel veel van Lenora en Ashton samen achter het drumstel, wat hartelijk bedankt werd door de fans. 

Kunnen ze meer edits maken. Ik glimlach bij de gedachte.

De 2e show was wel heel gaaf. De fans hadden een soort project gedaan, omdat ze een paar dagen daarvoor erachter waren wat mijn favoriete dier was. 

Ik weet niet hoe ze het voor elkaar hadden gekregen, maar uiteindelijk gingen alle lichten uit en hadden een paar fans hun zaklamp van een telefoon in de vorm van mijn lievelingsdier.

Een vlinder.

Maar dat is niet de belangrijkste reden waarom afgelopen week zo belangrijk voor me was qua herinneringen. De laatste, en belangrijkste reden, was dat deze week ik erachter kwam dat ik al heel lang tegen mezelf aan het liegen ben.

Ik heb een crush op Calum Hood. En bijna iedereen weet het al, behalve hijzelf.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro