32. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

FUCK YES IK BEN KLAAR MET DE POSTER. ik ren meteen terug naar iedereen met een uitgeprinte versie en laat hem trots zien. "Cool" zegt Calum. "Nais" zegt Luke. "LUV IT U MADE IT AWESOME BUD" zegf Mikey. "Thats awesomeee" zegt Lieke. Kijk he cal en luke zijn er zeg mr nii echt enthousiast over ofzo. Dan besef ik me in wat voor situatie ik me bevindt.

Cal en Lieke zitten bij elkaar. Luke is een overbezorgde kabouter aan het spelen en Lieke doe net alsof er niks aan de hand is. 

"Soms zijn jullie echt vervelend" zeg ik tegen ze. "We know" zegt de rest dan. Out of nowhere staat Ashton achter me. "Mag ik kieke?" Vraagt hij nieuwsgierig. "Ja tuurlijk" zeg ik met een glimlach. Ik geef hem de poster en hij observeerd hem. "I like it je bent hier echt goed in" zegt hij dan trots. "Thanks" zeg ik nog blijer.

"Hey! Thats my job Irwin" zegt Micheal dan. "Bitch it is still mine"zegt Lieke dan. Ik grinnik. "Khou van jullie" zeg ik dan. "LOVE YOU TOO" zegt Micheal blij. "LOVE U MORE THAN MICHEAL DOES" roept Lieke dan. "Love you the most" hoor ik Ashton wat zachter zeggen waardoor ik heel rood begin te worden. Friends lenora f.r.i.e.n.d.s. Ik grinnik een beetje.

---

Tis inmiddels al weer de volgende dag en de jongens zijn zich klaar aan het maken voor de show. En ik ook want ik ga dus drummen bitchezzzzz.

Voor Ash zijn verjaardag had ik drumstokken gemaakt en hem heel veel sokken gegeven want sokken zijn geweldig. Anyways die drumstokken gebruikt hij nu dus altijd maar ik nak ze vamavond want kheb er geen. WHOOP WHOOP.

Ik ga naar een drumstel die backstage staat en ga oefenen. Tgaat fout. "Hey lukt het" vraagt een persoon die binnenkomt lopen. "Neeeee het lukt nietttttttt het gaat fout kben alles vergeten en ik word gestoord amen" zeg ik. Ik kijk op en zie dat het Ashton is. "Alles?" Vraagt hij me. Ik knik een beetje.

"Lemme help you"zegt hij dan en hij komt naast me zitten bij het drumstel. "Hey mijn drumsticks" zegt hij dan met een glimlach. "Yea kheb er zeg maar geen" grinnik ik. Hij grinnikt ook een beetje.
"Okay laten we ff gewoon doornemen wat je zou moeten weten misschien weet je het daarna weer" zegt Ashton. Ik stem in en we beginnen te spelen.

Ken je dat weird ass gevoel in je maag. Op een goede manier. En dat je soms gewoon blij bent with no reason? Nou weet je. Ashton zorgt daarvoor bij mij.

--

De show begint. We moeten op. Ashton trekt me mee het podium als de rest al staat en iedereen begint te juichen. "HOW ARE Y'ALL DOIN!?" Vraagt Calum aan de menigte. Letterlijk iedereen is aan het gillen als antwoord op zijn vraag. "Today we have a special guest who is gonna drum a song with us. Some of you might know her. Give it up for Lenora!" Zegt Micheal dan. Ik glimlach en doe de drumstokje omhoog zoals Ash altijd doet.

"Let's kill it tonight" zegt Luke. Ik krijg een seintje en begin met aftikken. Babylon is fk alles danku wereld. Dit is geweldig.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro