36. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik glimlach naar Lieke die aan het slapen is. Ik ben fucking blij voor der. Nu nog Luke ff vriendelijker maken. Nadat Calum nog een keer thanks zegt enzo ga ik naar Luke.

"Yo hemmo"zeg ik tegen hem.
"Jij hebt hem geholpen of nii?" Vraagt Luke meteen.
"Ja omdat Lieke ook van hem houd" zeg ik tegen hem.
"Hij gaat haar pijn doen en dat weet je" zegt Luke tegen me.
"Dat gaat hij niet. En zo zou je niet over je vriend moeten denken. En zelfs al zou hij doet zou hij er 1. Aangaan. En 2. Lieke zou er sterker uit kunnen komen" zeg ik tegen hem.

"Luke je moet Calum vertrouwen" zegt Ashton die in de deuropening staat. Ik glimlach naar hem.
"Probeer het in ieder geval... voor Lieke" zeg ik tegen hem.
Luke kijkt van mij naar Ashton en geeft zich dan over. "Okay maar als hij haar ook maar iets aan doet gaat hij eraan" zegt hij dan.
"Eh kan ik mee leven" zeg ik tegen hem.

"En jullie 2" vraagt Luke dan ineens. "Wij 2?" Vraagt Ashton. "Ja zijn jullie al samen of wat?" Vraagt Luke. "Ehh... wat?" Vraag ik confused. "Oh..." zegt Luke dan. Ashton kijkt Luke waarschuwend aan. Ik kijk ze confused aan. "Ja jij en kaykay" zegt Luke dan.

Oh.

oH.

OH.

Dan belt Sierra Luke. "Sorry gtg" zegt hij en dan loopt ie ergens anders heen.

"Dus.... Kaykay... huh?" Zeg ik om de stilte te verbreken. "Eh... kinda" zegt Ash dan. "Tell meh" zeg ik. "Nou um.. op mijn verjaardag ya know.. was zij er ook . En ze begon tegen me te praten en Idk. Ik zie haar niet echt zitten ofzo maar zij mij wel" zegt hij tegen me. Ik ga op de tafel zitten.

My broken heatt is a bit fixed rn lol.

"Why not?" Vraag ik aan hem. "Waarom wat niet?" Vraagt hij me dan. "Waarom zie je haar niet zitten I mean ze is best aardig en ze ziet er niet verkeerd uit ofzo" zeg ik tegen hem. Hij kijkt me aan en zucht. "Denk je dat ik voor haar moet gaan?" Vraagt hij me dan.
"Ik... ik weet het niet ik bedoel als jij haar niet ziet zitten dan niet... as long as you are happy" zeg ik tegen hem.

"Jij zegt dat te vaak wanneer ga je nou is kijken naar wat jou gelukkig maakt?" Vraag hij me dan.

Ik kijk hem aan en zucht. Ergens heeft hij gelijk ik moet wel meer aan mezelf gaan denken maar als ik andere mensen kan helpen ook al hangt dat van mijn geluk af doe ik dat. Want ya know iemand anders een lach geven is wonderful.

"Ash.." begin ik maar hij kapt me af. "Nee okay? Wat wil jij?" Vraagt hij me. "Ik wil andere mensen blij maken. Daar wordt ik blij van. Als jij met Kaykay wil zijn wil ik je daar best mee helpen. Als ik jou blij zie word ik blij... jou lach maakt mijn dag een beetje mooier" zeg ik met een glimlach.

Ew dat was cringey. I AM CRINGEY.

"Je snapt het echt niet he?" Vraagt hij me. "Wat niet?" Vraag ik hem confused. "I-" begint hij maar daar is Micheal again. "MENSEN WAAROM VERTELD NIEMAND MIJ DAT CAKE-" begint Mikey maar dan ziet hij dat Ash en ik in een serieus gesprek waren. "Sorry" zegt ie dan. "Is nii erg buddy" zeg ik tegen hem ik glimlach en loop weg naar mijn bed toe.
Kben klaar met vandaag.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro