37. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik word wakker door hard gepiep van Michael en Calum die fluistert dat hij stil moet zijn. Dan nog een flits van een telefoon camera en ik doe mijn ogen open.

"Damnit Mike nu heb je haar wakker gemaakt." Hoor ik Calum half boos zeggen als ik rechtop ga zitten. 

"Oh, dat is koud," zeg ik met een schorre stem en word meteen teruggetrokken door Cal. Ik ga weer comfortabel liggen, maar heb het nog steeds koud. 

"Mike?" Hij kijkt me vragend aan. 

"Mag ik dat dekentje dat naast jou ligt? En mijn telefoon?" Hij gooit beide dingen naar me toe en ik vang ze allebei. Ik doe het dekentje om me heen en open mijn telefoon.

@ Michael5sos has mentioned you in a tweet

Redelijk bang druk ik op de tweet en wacht tot twitter geopend is, dan zie ik een foto van mij en Calum verschijnen, waarin ik slaap en Calum boos naar de camera kijkt.

@ Michael5sos: he was mad cause i was taking pictures but they were being cute so i dont mind @ Calum5sos @liekevandenbrink ly guys

Heel veel fans hebben gereageerd. Ik scroll er een beetje doorheen, de ene helft is een shipnaam aan het bedenken en de andere helft is jaloers. Ik moet een beetje lachen en ga dan terug naar Mikes tweet.

@liekevandenbrink: @ Michael5sos i hate u. and for the fans, my friend made up a shipname which is cake. (yes i know its cals and lukes shipname but guess what im a hemmings too so idc) :)

@liekevandenbrink: also yes we're dating calm ur tits

Michael moet lachen en gaat dan gewoon door insta scrollen. Luke en Lenora en Ash komen ook nog binnen en gaan ook op de bank zitten, waarbij Luke, lomp als hij is, op mijn benen gaat zitten. Ik trap hem ervanaf en hij tilt mijn benen op, gaat zitten en legt zijn benen op mijn schoot, waardoor ik moet lachen.

"Lieke?" Vraagt Mike. Ik kijk hem aan en hij gaat door. "De fans worden gek van jou 'im a hemmings too'. Heb je het al eerder verteld?" 

"Oh shit." Meteen pak ik mijn telefoon en maak een filmpje.

"Hey guys, I just realised that with my last tweet I said something I hadn't adressed before, and yes, I am in fact Lukeys sister," ik draai de camera even naar Luke en hij doet een peace teken, "So don't get confused when I call myself a Hemmings. I mean I haven't officially changed my name yet, because I'm so used to this name but I might in the future change it." 

"Dude you're not changing your name to Hemmings," praat Calum door me heen "That's an ugly ass name, no offence Luke. At least change it to Hood." eindigt hij met een knipoog, en ik moet lachen. Dan post ik het filmpje en binnen no time worden er duizenden volgverzoeken gestuurd en berichten gestuurd en loopt mijn telefoon vast. Toch weet ik wat er in de meeste berichten staat.

"aT lEaSt ChAnGe It To HoOd i ship it." van 


Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro