38. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Cake is official out to the world betches. Fuck yeah. Anyways we gaan nu naar Nl naar ons huis en ik ben exciteddddd. Daar liggen zeg maar al mijn spullen dus ja. We staan nu dus op jet vliegveld want de tourbus zou te lang duren. En mensen ik zit naast Ashton in het vliegtuig.

---

Inmiddels zijn we al weer uit het vliegtuig en bij ons huis. Ashton heeft de hele vpucht met zijn hoofd op mijn schouder geslapen en Lieke facht fat het grappig was om daar een foto van te maken. Nais. Amazing. Love IT.

"Okay guys we zijn er" zeg ik als we er zijn. Wat logisch is want anders zou ik het niet zeggen. "Leggo" zegt Mikey die zijn arm in die van mij haakt. Ik grinnik. Hij pakt zijn tas en gaan er huppelend uit. Don't ask questions.

"Lenor? Heb jij de sleutels?" Vraagt Lieke me. "Yea" zeg ik tegen der. Ze zucht opgelucht. "Ik ben die van mij kwijtgeraakt" zegt ze dan waardoor ik in de lach schiet. "Smartass"

Ik loop naar de voordeur toe doe hem open en wacht tot iedereen naar binnen is. Vervolgens loop ik zelf naar binnen en doe ik de deir dicht.

"Kijk he het is niet heel groot ofzo maar jullie huis ziet er awesome uit" zegt Calum die een arm om Lieke der schouder heeft. "Thanks" zegt Lieke. "Maar opzich zijn onze werkplaatsen one big mess" zegt ze dan. Ik grinnik. Oops.

"Mag ik je werkplaats zien?" Vraagt Micheal aan mij. "Sure" zeg ik tegen hem. Ik loop naar mijn werkplaats en jup het is nogal rommelig maar okay maakt niet uit. "Damn heb jij deze beelden gemaakt?" Vraagt hij aan me. Ik knik. Ashton is ook mee naar boven gelopen trouwens en Lieke Cal en Luke zijn naar haar werkplaats gegaan.

"Hey wat is dit?" Vraagt hij zodra hij een boekje pakt. In eerste instantie dacht ik dat het een normaal boekje die niet boeide. Toen besefte ik me dat dat mijn dagboek is. Micheal doet het boekje open en begint er hardop uit voor te lezen. "Micheal geef me dat boekje" zeg ik nogal geïrriteerd. Hij blijft door lezen. "Weet je Jim maakt mij gewoon blij om 1 of andere reden en ik ben er vrijwel zeker van dat we voor altijd samen blijven" zegt Micheal dramatisch. Fuck de volgende bladzijde is fucked up. "Micheal... dat is denk ik nogal persoonlijk" zegt Ashton dan. "Inderdaad" zeg ik tegen micheal en als ik hem af wil pakken houd hij me hoog genoeg zodat ik er nirt bij kan.

En hij slaat de bladzijde om. "Ik had nog zo tegen mezelf gezegd geen jongens en bla bla bla. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld en... Idk..." Micheal begint zachter te praten zodra hij het volgende stuk leest. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik.me besef wat hij zojuist heeft gelezen. Fuck you Clifford.

"Geef me dat boekje en verlaat de fk kamer" zeg ik boos tegen hem. "Le-" begint hij. "Nee fuck off" zeg ik again boos tegen hem. Hij geeft me het boekje. "We moeten hier wel een keer over gaan praten okay?" Zegt Micheal dan. "Nee ga weg" zeg ik tegen hem. Hij zucht maar loopt vervolgens weg. Het eerst volgende wat ik voel zijn 2 armen om me heen.

It's Ash. Ik krijg spontaan een kleine glimlach en knuffel hem terug.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro