42. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik kijk naar Lieke der armen en tranen sprongen in mijn ogen. "Ik ga die bitch vermoorden" zeg ik boos. "Ik join je" zegt Calum die op het punt staat uit te barsten. "Guys nee... dit is iets wat ik zelf moet fixen" zegt Lieke ineens. "Ben je gek!?" Zeggen Calum en ik tegelijkertijd.

Je kan aan Luke zien dat hij zich probeert in te houden. Micheal weet niet wat hij moet doen en Ashton probeert mij rustig te maken.

"Kunnen we niet Chris aan iemand anders koppelen" zegt Micheal dan ineens. "Das kinda smart" zeg ik dan. "Maar niemand wil dat omdat het de grootste fk asshole is" zeg ik boos.

"Lenora doe rustig" zeg Ashton. "Rustig!? Die botch is mijn best vriendin aan het bedreigen en jij wil dat ik rustig word!?" Schreeuw ik half naar hem. "Sorry.." zeg ik meteen daarna. Kben echt lekker bezig jemig. Hij zucht. "We vinden wel iets okay?" Zegt hij dan. Ik knik maar en vervopgens knuffelt hij me.

"De politie erbij hapen gaat ook niet" zegt Luke dan. "Hoezo niet?" Vraagt Mikey. "Omdat hij Liek dan sws wat aan gaat doen" zegt Calum. Ik zucht en haal mezelf uit Ash zijn armen.

"We moeten hier weg Lieke" zeg ik tegen haar. Ze kijkt me confused aan. "Wat?" Zeggen de jongens dan. "Ik meen het. Zolang hij weet waar Lieke is blijft dit doorgaan..." zeg ik tegen ze. "Sorry wat wil je hiermee zeggen?" Vraagt Ashton dan. "W- niks laat maar" zucht ik.

Calum kijkt best wel sad naar Lieke der armen. Same Cal same. Luke word gestoord dat kan je aan hem zien. "Kan iemand vragen wat hem zal stoppen met Lieke stalken?" Zucht ik. "Oh ja want je gaat naar zo een dude en vraagt dat" zegt Micheal. Ik negeer hem. Kben nogsteeds pissig op die betch.

"Micheal heeft gelijk dat kunnen we niet doen" zegt Luke. "Ja weet je Lenora is op sommige momenten niet de slimste of wel soms" zegt micheal tegen me. Ik weet dat dit niet meer gaat over dit maar over dat van mijn dagboek. "Wil je een vuist in je face" zeg ik tegen hem. "Tis toch zo?" Zegt Micheal dan.

Ashton houd me tegen zodat ik Micheal niet half vermoord. "Anyways hoe ga we dit oplossen" vraagt Ashton zodra hij me onder controle heeft. Luke is de brieven aan het lezen. "Eigenlijk zouden we hem best kunnen koppelen aan iemand die heel erg op Lieke lijkt" zegt Luke dan.

Meteen kijkt Micheal naar mij. "Bitch wil je die vuist alsnog?" Vraag ik aan hem en meteen draait hij zijn hoofd om.

"Anna...?" Vraagt Calum dan ineens. "Sorry wie is anna?" Vraag ik hem. "Een chick van de middelbare. Ze vond Ash leuk maar ze is weird asf net als deze dude."  Zegt Luke dan. "HAHA dat doen we dus niet. Sorry maar straks gaat ze weer voor Ash in plaats van die dude" zeg ik tegen Luke. "Wat zou het uitmaken jij en Ash zijn toch niet samen" zegt Micheal.

"Nou eigenlijk..." zegt Ashton dan. "Bitch wat? Sinds wanneer?" Vraagt Lieke dan. "Echt net pas dont worry I wasn't hiding it from you" zeg ik dan. "Fine than" zegt Lieke.

"Okay maar alsnog niemand is gek genoeg om met deze dude te gaan" zegt Micheal. Ik kijk Micheal boos aan. "Ok." Zeg ik dan. "She won't come between us" gluisterd Ash in mijn oor en vervolgens kust hij mijn wang.

Ik vetrouw die bitch nu al niet. Maar goed als dit een kans geeft om Lieke te beschermen dan ok. Alleen voor Lieke.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro