52. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Hey hoe was het?" Vraag ik aan Lieke als ze naast me komt zitten. Ze begint breed te glimlachen en krijgt glinsteringen in der ogen. "Echt heel leuk" zegt ze dan tegen mij. Ik glimlach. Calum maakt haar echt blij. "En hier?" Zegt ze meet een grijns. Ik lach en rol mijn ogen. "Niks bijzonders. De jongens zijn dronken geworden en Ashton ook alleen hij is op 1 of andere manier rustig" zeg ik tegen der. "Hmmmmm" zegt ze dan.

"Lelola" zegt Micheal dan waardoor ik grinnik. "Sup Mikey" zeg ik dan. "Waarom jij ex vliendje g loven?" Vraagt hij. Ik kijk hem meteen met een boze blik aan. "Micheal bek dicht" zeg ik tegen hem. Hij giechelt en knikt. "Waar heeft hij het over?" Vraagt Lieke dan. "Die ene  blz van mijn dagboek" zucht ik. "Ooooh" zegt ze dan.

"Anyways wat vond je van je kado" vraagt Lieke dan. "I loved it" zeg ik tegen der. Ik zie een enorme glimlach op der face. "En jij?" Vraag ik aan der. "I liked it ik vond het cool hoe je een zonnebloem om het gat heen had gemaakt en die quote op de achterkant. Love it" zegt ze. Ik glimlach. Happy that she is happy.

"Lowkey wanna drink too" zeg ik dan. "Nou meid neem" zegt ze tegen me. Ik grinnik en begin ook een beetje te drinken. Cal probeert Luke en Micheal rustig te maken. Zodra ik meer begin te drinken word ik al wat lichter in mijn hoofd en sta ik vrolijk op.

Ik zet muziek aan.

"LeT'S fUCkInG DaNCe" zeg ik dan. Calum kijkt me dan 'gekwetst' aan. "Das mijn zinnetje bahtiri" zegt hij. "Kom vechten dan" zeg ik. Dit zeg ik wel vaker is gewoon boor de gein domut worry. "Kom dan" zegt hij. Il ga in ninja pose staan en we hebbem eem 'fight'.

"Okay ga jij nu maar naar Liekr grinnik ik en vervolgens trek ik ash van de bank af. Wat best makkelijk gaat. Ik grinnik en weet lowkey niet meer wat ik doe. Like legit. This just happens. We zijn aan het dansen. Eerst joinen luke en Micheal ons nog maar uiteindelijk damsen we nog maar met ze 2en. Lieke en cal zitten gewoon vredig aan de kant naar fe tb aan het kijken. Micheal em Luke kijken vanaf de grond mee.

Ashton legt zijn handen op mijn heupem en ik giechel. Ja mensen ik giechel. "U r so cute" zegt hij met een glimlach wat mijn dronken kop fk blij maakt voor some reason. "Thanks you too" zeg ik tegen hem. "Thanks" vervolgens doe hij een plukje haar achter mijn oor en glimlacht hij.

En zo gaan we nog wel even door. Gewoon elkaar complimentjes geven en misschien af en toe een kis maar ssssh that a secret. Hihihi.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro