53. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Lenora is echt heel dronken aan het doen, en eigenlijk maak ik me zorgen. Ik zit naast Calum op de bank, met ruimte tussen ons in en ik haat het. Ik haat het dat ik hem een knuffel wil geven maar het niet kan omdat als ik het doe er kortsluiting ontstaat in mijn hoofd. En niet de goede kortsluiting, nee, de slechte. Ik vind het verschrikkelijk en ben ontzettend bang om hem kwijt te raken, puur omdat ik niet meer tegen fysiek contact kan. Ik weet niet wat ik zonder hem zou doen, dus doe ik het enige waar ik nog wel tegen kan.

Ik pak zijn hand. Hij kijkt me verbaasd aan, maar ik glimlach gewoon en leg zijn hand, samen met die van mij op mijn schoot. Dan pak ik mijn telefoon en besluit Lenora te gaan filmen. Ze heeft het niet door en gaat gewoon lekker door met dansen met Ashton, en uiteindelijk bedenk ik me dat het grappig zou zijn als we ze alleen laten. Ik sleep dus eerst Calum mee, die de drank ook heeft gevonden, en daarna Luke en Michael. Als ik ze alle drie op mijn werkplaats heb gedumpt doe ik de deur dicht zodat ze er ook niet bij kunnen. Dan loop ik, half struikelend over alle benen richting de kaarsjes en steek die aan. Dan loop ik naar de kerstlichtjes die ook overal hangen en wil die aandoen, als ik val. En ik val bovenop Michael. 

Als hij me overeind probeert te helpen begin ik te trillen, en ik krimp in elkaar als zijn hand mijn heup aanraakt. Ik schuif weg van de jongens en een traan rolt over mijn wang. Luke komt meteen naar me toe, en kijkt me dronken achtig aan. Ik bekijk hoe dronken hij is, en bedenk me dan dat hij hier morgen waarschijnlijk niks meer van weet. Dan pak ik de rand van mijn shirt en trek dat een stukje omhoog. Eerst zijn het alleen maar de restanten van de blauwe plekken. 

Dan komen, alweer, de lijntjes.

"Ik wilde Noortje niet teleurstellen, en toen begon ze elke dag mijn armen te checken dus-" mijn stem stokt. Luke zit, net als Mike en Cal, met wijd open ogen te kijken. 

"Dus ging ik maar verder op mijn heupen. Die ziet ze nooit, niemand eigenlijk. Maar guys," ik leg mijn vinger op mijn lippen, "shush, okay?" ze knikken alle drie, de een wat afweziger dan de ander. Ik aai Luke even over zijn haar, en dan sta ik op om naar de badkamer te lopen. Ik kijk in de spiegel. Een normaal meisje, donkerblond haar tot op haar schouders waarvan de helft nu in een knot zit, blauwe ogen en heel veel sproeten. En uitgelopen mascara en traansporen. 

Wat een geweldige verjaardag. Ik breng mijn hand omhoog om mijn haar uit, als ik de ring om mijn vinger zie. Dan moet ik toch weer glimlachen. Dan loop ik de trap af om aan Lenora te zeggen dat ik ga slapen, als ik wat hoor.

"En daarom hou ik van jou, Ashton Irwin."

"God, ik hou ook van jou. Zelfs als ik sober ben." Ik moet lachen en besluit om ze nog even alleen te laten. Waarschijnlijk zijn de jongens morgen vergeten, dus kunnen ze ook niks aan Lenora vertellen. 

Thank god.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro