56. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik kijk een tijdje naar Lieke. Het wordt teveel. Niet alleen voor haar maar ook voor mezelf. "Niet" zeg ik dan. Ze kijkt me even confused aan. "Je hoeft het niet meer vol te houden Liek. Ik ga met ze praten en op het moment geef ik geen fuck dat ze aan t slapen zijn" zeg ik tegen der. "We zijn geen slaafjes en jij heb je rust ook nodig" zeg ik tegen der. Ze knikt. "En jij ook" zegt ze dan. Ik knik zacht.

"Wacht hier" zeg ik en vervolgens loop ik naar de woonkamer. Ashton kijkt me confused aan. Ik geef een tik tegen Cal en luke hun hoofden waardoor ze wakker worden. "Why?" Vraagt Calum slaperig. "Au?" Zegt luke dan. "Heb je nog meer thee?" Vraagt Cal dan. "Ja en je mag het zo zelf pakken" zeg ik lichtelijk geïrriteerd.

"Wat is jouw probleem ineens" vraagt Calum. "Yea wassup babe?" Vraagt Ash dan. "Luister, Lieke en ik mogen jullie en alles maar we zijn uitgeput okay? Lieke kan echt niet meer elke keer als 1 van ons wil slapen staat er 1 van jullie naast ons als een kleine puppy die aandacht wil. Ook behandelen jullie ons alsof we jullie bediende zijn. Idk of jullie kunnen zien maar Lieke is moe. Ik ben moe. Jullie mogen zelf shit gaan doen want ik word hier gestoord van" zeg ik tegen ze. "Wait Lieke is uitgeput?" Vraagt Ashton dan. Meteen zie ik dat Cal luisterd en ik trek een wenkbrauw op. "Ja." Zeg ik dan maar. "Ga zelf shit doen" zeg ik nog geïrriteerder tegen ze.

"En als iemand het ook maar waagt om Lieke de komende 12 uur ofzo wakker te maken of haar iets vragen om wat te doen hebben jullie een groot probleem" zeg ik dan tegen ze. Ze knikken allemaal braaf en Ash kijkt me ern beetje bezorgd aan. Dan staat hij op en gaat hij voor me staan. Een beetje shaky omdat hij t koud heeft.

"Het spijt me.." zegt Ash. "It's fine" zeg ik dan. "Ga maar weer liggen je shaket helemaal" zeg ik dan. Dit keer ben ik bezorgd. "I don't care" zegt hij en vervolgens knuffelt hij me waardoor ik breed begin te glimlachen.

"Ik zal er op letten" fluisterd hij. "Thanks" zeg ik dan. Verbolgens voel ik een kus op me hoofd en daarna knuffelt hij me gewoon verder. Na zo een 5 minuten laat ik los. "Ik ga naar Lieke ja?" Zeg ik tegen hem. Hij knikt. "En hey denk niet alleen aan Lieke. Jij bent ook belangrijk" zegt hij dan. Ik rol mijn ogen. "Ja ja" zeg ik dan. "Nah, I will take care of you whenever you need to" zegt met een glimlach waardoor ik lichtelijk begin te blozen.

Vervolgens ga ik naar Lieke. "Ze gaan zelf hun shit doen kiddo ga maar slapen" zeg ik tegen der. "Wat heb je tegen ze gezegd?" Vraagt ze. Ik begin alles uit te leggen en ze knikt. Ze is echt heel moe en dat kan je aan der zien dus zeg ik tegen der dat ze gewoon moet gaan slapen wat ze doet . Feelin' like a mom today lol. 

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro