62. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Ik schud mijn hoofd als ik Lieke zie discussieren met Luke over hoe zij wil trouwen en waarom Luke daar niks over te zeggen heeft. Terwijl ze dronken is. Of te wel hierna weet ze er niks van en is Luke in haar ogen boos zonder reden. Want Luke kan geen shit als dit aannemen zonder boos te worden. Want Luke is een drama queen. Amen.

"Luke bek dicht laat haar haar leven lijden" zucht ik. "Hey hey hey niet switchen van kant nu jij stond aan mijn kant" zegt Luke dan. "Bitch sinds wanneer?" Vraag ik hem. "Sinda dat we weten dat ik der broer ben" zegt Luke dan. "Well oops " zeg ik dan. Hij zucht geïrriteerd.

Dan komt Ashton ineens naast me staan. "Sup?" Vraag ik hem. " you cute" zeg hij dan out of nowhere. "Thanks Irwin" zeg ik tegen hem. Deze bitch is stom dronken.

Ik zie Calum en Lieke dansen en Micheal is intussen aan het huilen over een tragisch liefdes verhaal van de popcorn dingen. Luke staat er geïrriteerd bij.

Ik kijk naar Ashton en zucht. "Babe ga zitten straks doe jij jezelf nog pijn" zeg ik tegen hem. Hij schud zijn hoofd. En zijn iconische ashton giechel verlaat zijn mond. Holy fuck hij is cute. Hij begint me kusjes te geven over heel mijn gezicht en ik glimlach een beetje. "Ga zitten sukkeltje" zeg ik dan tegen hem terwijl ik hem naar de bank duw. Ik krijg een pruillip terug en schud mijn hoofd lachend.

"Luke hou Ash even in de gaten aub" zeg ik tegen hem hij knikt en gaat naast Ashton zitten. Ashton begint tegen Luke te praten alsof hij een penguin is. Ik heb serieus een relatie met die gast. Ik probeer Micheal uit te leggen dat de popcorn mensjes gewoon weer samen komen enzo maar das lastiger dan gedacht. Damn. Ik kijk naar iedereen om me heen en zucht ik ga ze missen .

-
Na de tour
-

Vandaag is de dag dat iedereen naar hun eigen huis gaat. Luke en Ashton naar LA. Calum en Lieke naar Sydney. En ik , Micheal en southy naar Amsterdam.

Ik kijk naar iedereen en zucht.

Eerst loop ik naar Calum. "Ik ga je missen kiddo let goed op Lieke alsjeblieft. Op der medicijnen en haar lichaam aangezien ze soms nog wel is terug kan vallen. En zorg voor jezelf obviously" zeg ik tegen hem. Hij knikt. "En jij ook op Mikey en bel ons wanneer nodig ja?" Zegt ie. Ik knik en we knuffelen even.

Vervolgens loop ik naar Luke. "Ik ga je missen man" zeg ik tegen hem. "Ik jou ook" zegt ie en ook wij knuffelen. #besties. Okay nee. Maar wel friends.

Next is Ashton. Ik loop naar hem toe en knuffel hem meteen. "Ik ga je echt te erg missen" zeg ik zacht. Hij knuffelt me stevig en zucht. "Ik jou ook" zegt hij dan zacht. Zodra ik terug trek uit de knuffel heb ik wat tranen. Laat me okay ik ga hem 6 maanden niet kunnen knuffelen en al die shit. Hij legt zijn lippen op de mijne wat nogsteeds een warm gevoel geeft. Damn Im in love.

Als ik volledig afscheid heb genomen van Ash ga ik naar Lieke. "Guess I will miss you the most" zeg ik tegen der en vervolgens knuffelen we elkaar voor echt een te lange tijd. Maar weet je als je 20 jaar lang 24/7 met elkaar zit en dan ineens 6 maanden niet is dat raar. En je gaat die persoon te fk erg missen.

"See y'all soon. En zeg het ff als jullie zijn aangekomen" zeg ik tegen iedereen zodra ze allemaal klaar zijn met afscheid dingetjes. Ik glimlach naar iedereen en loop vervolgens met Micheal naar het vliegtuig.

Amsterdam, we're coming.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro