61. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Meteen spring ik op om Michael een knuffel te geven. Hij geeft me dankbaar een knuffel terug.

"It's gonna be alright. En misschien zijn wij," ik wijs naar Luke, Cal en Ash, "er niet altijd, maar Lenora wel. En geloof me, ze is een van de beste die je kan krijgen." Ik veeg een van zijn tranen weg en dan loop ik naar de keuken om een bord eten voor hem te fixen. Als ik met een bord lasagne de woonkamer inloop zie ik dat Lenora naast Mike op de bank zit, en dat de jongens allemaal zijn opgestaan om hem de ruimte te geven.

"Ik- ik weet dat ik hier niet aan zou moeten denken op dit moment, maar ik heb een vraag." zegt Michael als ik hem zijn bord geef en voor hem op de grond ga zitten. Lenora zegt dat hij hem moet stellen, en de jongens stemmen in door te knikken.

"Better Man gaat- gaat over Crystal. Ik kan dat niet live zingen, aangezien we overmorgen weer verdergaan met de tour. Willen jullie het samen overnemen?" Ik kijk Lenora aan en knik.

"Liek doet het sowieso, mag ik er nog even over nadenken?" Mike knikt en geeft dan Lenora weer een knuffel, en mij ook. Ik glimlach naar hem, en dan stelt Calum voor om een spelletje te doen en iedereen stemt ermee in. We besluiten om gewoon Jenga te doen, in teams. Was echt lit. Uiteindelijk viel de (best wel hoge) toren om en viel op Lukes telefoon, en toen moest iedereen weer lachen, zelfs Michael. Daarna werd er drank uitgedeeld, door Calum en Ashton, maar Luke wilde niet dat ik dronk.

Uiteindelijk heb ik hem gewoon weg geduwd.

Ik mag ook wel eens een keer wat vergeten. En man, wat een lekker gevoel is dat, dronken zijn. Ik heb heel lang in mijn eentje gedanst op one direction muziek, elk woord meezingend, terwijl Lenora en Luke allebei afkeurend zaten te kijken, omdat ze allebei nog sober waren. Ashton lag half in coma op de bank, Calum ging meedansen en Michael was op de grond aan het stukgaan om popcorn.

Ik hou van deze groep mensen, holy shit.

Uiteindelijk besluit ik om even naar buiten te gaan, een luchtje scheppen. Calum loopt achter me aan en gaat naast me op een bankje zitten.

"Weet je wat ik altijd al gewild heb?" Vraag ik, niet wetend of mijn nederlands goed is of niet, en met een giegel doorklinkend in mijn stem.

"Nou?" God, waarom kan hij zo goed tegen alcohol. Heeft net iets minder op dan ik en is nog aangeschoten, terwijl ik niet eens weet wat er op mijn nagels zit en waarom ze geel zijn.

"Trouwen. Met jou. Zou jij dat willen? Trouwen met mij?" Vraag ik, mijn stem best wel serieus, omdat ik weet dat het de waarheid is.

"Natuurlijk wil ik dat. Maar het is een beetje snel, denk je ook niet? Misschien over een jaartje of 3?"

"Nope. Not happening, Hood. Je mag iedereen hebben, maar niet mijn zusje." Zegt Luke vanuit de deuropening, waar hij en Lenora staan, aangezien Mike en Ash gewoon in coma liggen.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro