60. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Zodra ik mensen hebben geroepen zie je ze allemaal strompelend de kamer in komen. Lieke gaat zitten en Calum gaat naast der zitten. Ik glimlach. Love those 2 together. Ik zie dat Calum een kus op de zijkant van haar hoofd geeft en Lieke breed begint te glimlachen.

Iedereen is er behalve Micheal. Where is he at?. "Yo mensen waar is cliffordo?" Vraag ik. Iedereen jaalt zijn schouders op. "Oh hij is met Crystal aan t bellen" zegt Luke dan. "Oh okay" zeg ik dan. Ik geef iedereen wat te eten en ze praten een beetje over niks. Ik leg mijn hoofd op Ashton en hij kust mijn hoofd. "Je hebt geweldig gekookt hun" zegt hij tegen me. Ik glimlach. "Thanks" zeg ik tegen hem.

"Ik ga je echt te erg missen na de tour" zeg ik tegen Ashton. Hij glimlacht een beetje. "Same maar het komt wel goed" zegt hij. "Yea.." zeg ik zacht.

Na een half uur is iedereen klaar met eten maar is Micheal er nogsteeds niet. Ik geef de rest alvast een dessert en besluit dan naar Micheal te gaan. "Babe waar ga je heen?" Vraagt Ash dan. "Ik ga even kijken bij Micheal hij heeft nog niks gegeten" zeg ik tegen hem. Hij knikt en gaat door met zijn gesprek.

Ik loop naar de woonkamer toe. Geen Micheal. Ik loop naar de keuken. Geen Micheal. Ik loop naar boven. Huilende micheal. Fuck. Meteen loop ik naar hem toe.

"Hey hey hey wat is er?" Vraag ik hem. Zonder iets te zeggen knuffelt hij me gewoon. Ik knuffel terug en wacht tot hij een beetje kalmeert. "Mikey whats wrong...?" Vraag ik aan hem. "Crystal heeft het uitgemaakt omdat ze vind dat ik haar te weinig aandacht geef..." zegt hij zacht. "Wat een bitch je belt haar letterlijk elke dag om te weten of ze oke is en alles" zeg ik lichtelijk geïrriteerd.

Sorry hoor maar Micheal is echt de liefste dude ooit en zorgde zo goed voor haar. Wat een bitch. "Ze wil niet meer praten en komt dus niet meer naar Amsterdam na de tour" zegt Micheal zacht. Ik knuffel hem weer.

"En ik kan ook niet naar huis aangezien ik tegen haar heb gezegd dat zij in het huis mag blijven want er zijn daar gewoon teveel herrineringen" zegt hij zacht. "Thats fine.. je kan bij mij wonen tot die tijd" zeg ik tegen hem. "You sure?" Zegt hij. "Ja natuurlijk you're my best friend en jou kenende kan je de komende tijd sws niet alleen wonen" zeg ik tegen hem. Hij glimlacht een beetje. "Mag southy hier ook komen?" Vraagt hij me.

"Bitch duhhh we gaan de best huismaatjes ooit worden en we gaan jou weer happy maken. I promise" zeg ik tegen hem. Hij glimlacht en knuffelt me weer. "Thanks kiddo" zegt Micheal. "Anytime" zeg ik. "Kom op je moet wat eten" zeg ik tegen hem. "Yea highkey hungry tbh" zegt ie waardoor ik grinnik.

We lopen samen naar beneden en ik geef hem wat te eten. "Hey Micheal wat was er?" Vraagt Ashton dan. "Crystal heeft het uitgemaakt...." zegt hij terwijl een paar tranen weer krijgt. Ik wrijf zacht over zijn rug. "En daarom ga ik na de tour een tijdje bij Lenora wonen" zegt Micheal dan terwijl hij me dankbaar aankijkt.

"Wait what?" Vraagt Ashton dan. "Ik dacht dat je maar 3 maanden bij haar bleef" zegt Ashton dan. "Wat maakt het uit hij heeft ook iemand nodig Ash en ik ben zijn best friend " zeg ik nogal verward door zijn reactie. "Jij hebt Luke toch ook in je huis genomen na dat gedoe -sorry luke- met arzaylea" zeg ik. Luke is zo van ja nee is prima. Ashton is op sommige momenten echt onmogelijk.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro