59. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"AU! MICHAEL!" hoor ik Luke van beneden schreeuwen ik moet zachtjes lachen, bang dat ik Calum wakker maak die alweer in slaap is gevallen. Ik kijk naar hem. Zwarte krullen, lange wimpers, volle lippen die in een kleine glimlach zitten, en een prachtige huid.

Één van zijn krullen valt voor zijn ogen, en ik glimlach nu ook.

"God, you're so beautiful." fluister ik zachtjes, en hij slaapt gewoon rustig door.

"So, so beautiful. Kind, adoring and just so sweet. What did I do to deserve you?" Ik weet niet waarom ik in het engels aan het fluisteren ben.

"Maybe I don't, maybe I never did. But god, I am so beyond happy that you're here with me, Cal. So beyond happy."

"I'm happy too." zijn ogen gaan langzaam open, en nu glimlacht hij echt, in plaats van de onbewuste glimlach een paar minuten geleden. Ik word rood en moet even lachen, en haal dan de krul die voor zijn ogen hangt weg.

"Luke heeft pijn. Misschien moeten we hem even gaan helpen?" Ik wil al opstaan maar word teruggetrokken door Calum.

Wat gaat er om in zijn hoofd man.

Hij trekt me tegen zich aan en ik probeer me lachend los te worstelen, tot ik door krijg dat het toch niet gaat lukken dus ontspan ik weer.

"Weet je wat ik denk?"

"Wat denk jij?"

"Ik denk dat Duke je geweldig gaat vinden." zegt Cal, en geeft me een kus op mijn wang. Ik moet even lachen.

"Ik hem waarschijnlijk ook. Misschien ga ik wel alleen maar mee voor Duke. Smokkel ik hem mee terug naar Nederland."

"Als je dat doet vermoord ik je. Niemand neemt mijn Duke mee, zelfs jij niet." Ik moet weer lachen en merk dan dat zijn grip een beetje verslapt, dus spring ik op en ren naar beneden. Ik ruik lasagne, en meteen word ik blij. Lenora is een ster in lasagne maken, en ik kan zo een hele schaal leeg eten in mijn eentje.

"Sup, fuckers?" schreeuw ik als ik de kamer binnenkom.

"Waarom zit je op mijn telefoon?" vraagt Luke aan Michael.

"Fuck you, dat is waarom." Ik ga tussen Mike en Luke inzitten en kijk even naar wat Michael aan het doen is in Lukes telefoon, en dan moet ik lachen. Hij is alle contacten aan het veranderen. Luke kijkt me zielig aan.

"Ik hoorde dat je bij Calum gaat wonen na de tour?" Mike kijkt nu ook op en lijkt nu pas te merken dat ik in de kamer ben.

"Ik doe het alleen voor Duke." Nu moeten ze allebei lachen.

"En ik ga Petunia en Southy ook stelen, wees maar niet bang." Dan gaan ze allebei in defense mode, tot Calum de trap af komt. Hij kijkt even naar ons, en naar hoe ik tussen Luke en Mike inzit en loopt dan richting ons. Hij schuift Mike van de bank af en gaat naast mij zitten en trekt me tegen hem aan.

"Ben je een beetje knuffelig aan het worden, jongen?" Vraagt Luke half lachend, terwijl Michael op staat om Lenora en Ashton te helpen met tafel dekken.

"Ik heb drie weken aan knuffels in te halen." zucht hij, en weer moet ik lachen. Zijn adem kietelt in mijn nek.

"Eten!" schreeuwt Lenora vanuit de keuken, en weer zucht Calum en laat me dan los om aan tafel te gaan zitten.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro