58. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

"Helemaal niet" zeg ik achter de deur vandaan. Zachtjes open ik de deur en Lieke kijkt me verward aan. "Wat?" Zegt ze dan. "Ik ga je niet vermoorden... ik ben blij voor je" zeg ik tegen haar.
"Heb je alles gehoord?" Vraagt ze dan. "Eh vanaf het bij Calum intrekken ding"zeg ik dan. Ze knikt.

"Weet je het heel zeker? Ik bedoel... Idk" zegt ze dan. Ik knik en glimlach. "Liek je hebt nu zo een 20 jaar met mij gezeten" zeg ik grinnikend. "Ik denk dat je me wel een beetje zat bent En ik weet dat je echt van Calum houdt en hij goed voor je zal zorgen" zeg ik dan tegen der. "I mean ik ga de kaarsje en verf lucht wel mensen man" zeg ik waardoor we beide in de lach schieten. Ze staat op en knuffelt me. "Thanks" zegt ze. "No problemo" zeg ik met een glimlach.

"Wait maar dat betekent dat de komende 3 maanden de laatste maanden zijn dat we elkaar 24/7 zien." Zegt ze dan. Ik knik. "Damn..." zegt ze dan zacht. "Yea.. anygays let's make these last months awesome hehe" zeg ik dan enthousiast waadoor zelfs Calum glimlacht. "Yeeeees" zegt ze dan blij.

"Okay ja ik laat jullie weer alleen en ga Ashton luke en Mikey ff stalken nu bubai" zeg ik dan. "Byee" zeggen ze tegelijkertijd. Ik glimlach en loop naar de jongens.

Zodra ik ze zie schiet ik in de lach.

"Mag ik vragen waarom Luke aan de grond is vastgetaped?" Vraag ik terwijl ik nogsteeds dood ga van het lachen. "Dat mag we kunnen je er alleen helaas geen antwoord op geven" zegt Micheal onschuldig.

"Ashton..." zeg ik lief terwijl ik naar hem kijk. "Nope" zegt hij dan. "Pleaseee" zeg ik met puppyogen. "Luke wou onze koekies pakken" zegt Ashton.

Ik schiet nog erger in de lach en krijg er buikpijn van. Na een tijdje ben ik uitgelachen en kijk ik naar Luke. "Maak hem los" zeg ik dan grinnikend. "Maar de koekies" zegt Micheal. "Micheal wees lief" zeg ik. Ik hoor hem mopperen maar hij maakt hem uiteindelijk wel los.

"Hey is er wat?" Vraagt ashton dan als Micheal bezig is met Luke. MUKE okay nee sorry. "Lieke gaat bij Calum wonen na de tour" zeg ik tegen hem. Jij kijkt me beetje verward aan. "Meen je dat?" Vraagt Ashton. Ik knik.

To be honest vind ik het best wel kut. Zoals ik al zei ik heb 20 jaar met haar geleefd en ik weet ook niet of Calum gaat letten op haar self harm en haar medicijnen. Ik ben blij voor Lieke hoor daar niet van het is gewoon... Lieke is mah best friend en als ze bij Cal woont kan ik niet zo maar ff naar haar toe gaan als ze me nodig heeft.

"Dus je woont hierna alleen?" Vraagt hij dan. Ik knik weer. "Ik zou willen zeggen dat je bij mij kan wonen maar Luke en Sierra wonen er al..." begint Ashton en ik kap hem af. "I know Ash don't worry de eerste 6 maanden blijft Micheal hier nog bij me wonen vanwege dat met Crystal der werk hier ergens in de buurt dus het komt wel goed" zeg ik met een glimlach. "Wait... maar Als ik in Australië woon en jij hier blijft dan kan ik je zi wat nooit spreken omdat wanneer ik oosta jij naar bed gaat en andersom ook... en ik kan er niet eens voor je zijn wanneer je nodig heb" zegt hij dan. "We vinden er wel iets op don't worry we hebben nu eerst nog de tour daarna zien we wel verder" zeg ik tegen hem. Hij zucht en knuffelt me om me vervolgens een kus op mijn voorhoofd te geven.

"AU MICHEAL" schreeuwt Luke. Gezellig.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro