64. Lenora

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

Als we zo een 2 uur thuis zijn, Micheal zijn spullen heeft uitgepakt en southy zijn spullen klaar liggen belt Lieke. Ik neem op obviously. "hey! Hoe is het daar?" Vraag ik meteen.

"Ja prima maar ik wou even melden dat Calum te schattig is hij heeft dus dat ene schilderij opgehangen van hem die ik heb gemaakt en hij heeft een schilderij van mij omdat hij niet zeker wist dat ik mee ging en akdnaoxhs en het is hier zo mooi. Er is hier prachtig weer en I love itttttt." zit ze enthousiast te vertellen. Ik glimlach. "Thats adorable" zeg ik net zo enthousiast.

"En hoe gaat het bij jullie?" Vraagt ze dan. "Ja wel prima southy is mijn houten werkjes aan het vernielen maar verder weet je" zeg ik extra luid zodat Micheal er wat aan doet. En meneer vat hem dus hij zorgt ervoor dat Southy lief doet. Ik hoor Lieke grinniken.

"Kan je me op de luidspreker zetten?" Vraagt Lieke. Ik knik. "Je weet dat ze je niet kan zien knikken he?" Vraagt Micheal. "Oh shit" zeg ik dan. We schieten alle drie in de lach en ik zet de telefoon op luidspreker.

"Hoe gaat t met het leven?" Vraagt Micheal aan Lieke. "Ja wel prima en met jouwe?" Vraagt Lieke. "Still the same" zegt Micheal. "Maarrrrrr Lenora heeft belooft dat we straks fortnite gaan spelen" zegt Micheal als enthousiast kind. "Lenora heeft dat belooft?" Vraagt Lieke verbaasd. "Hey we moeten iets doen om hem af te leiden" zeg ik. "Maar fortnite?" Vraagt Lieke verbaasd. "I know, I know" zeg ik. "Je bent eng aardig vandaag man" zegt Lieke. "Daar geef ik haar gelijk in" zegt Micheal. "Laat mij" zeg ik tegen ze waardoor ze beginnen te lachen.

"Okay ik zal jullie niet langer storen! Have fun guys en ik spreek je waarschijnlijk vanavond nog wel noortje" zegt Lieke dan. "Yesss have fun too byee" zeg ik en vervolgens hangen we op.

Als ik me omdraai zie ik Micheal sad naar zijn tel kijken. Voor dat ik het weet heeft hij een mental breakdown op mijn vloer. "Was ik nooit genoeg ofzo?" Zegt hij echt heel sad. He is heartbroken and it breaks my black soul. Ik ga naast hem op de grond zitten en knuffel hem vanaf de zijkant.

"Micheal?" Begin ik. "Hmm?" Zegt hij een beetje trillerig. "Neem alsjeblieft een social media break okay? Ik zal je helpen met je mental health en je zoveel mogelijk blij te hebben ja?" Zeg ik tegen hem. Hij twijfelt even maar knikt dan toch. Ik pak zijn telefoon en tweet dan het volgende.

@micheal5SOS
Hi guys, I am sorry but I am taking a social media break to work on my mental health. I hope you all understand. I love you all.

Hij is nogsteeds helemaal shaky. Ik knuffel hem en praat met hem totdat hij rustig is.

"You okay" vraag ik zacht. Hij knikt dankbaar en knuffelt me nog een keer. "Thanks for keeping up with my mess" zegt hij dan zacht. "Hey thats what i am for" zeg ik tegen hem.

"Wacht heel even" zeg ik tegen hem. Ik kijk even op mijn telefoon en zie dat Sierra me 3 uur geleden heeft verteld dat de jongens er zijn. Maar van hun zelf hoor ik letterlijk niks. Kijk he. Ik praat amper met Luke dus dat is een soort van logisch maar Ashton.... ik zucht.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro