65. Lieke

Màu nền
Font chữ
Font size
Chiều cao dòng

T-I-M-E-S-K-I-P

Ik woon nu ongeveer drie maanden bij Cal. Zijn verjaardag is vandaag, en ik wilde hem verassen met vliegtickets om de rest te zien. Ik heb een baantje gevonden als fotografe bij een modellenbureau, maar dat is ook niet permanent. Het verdient wel lekker, dus kon ik tickets kopen.

Ik doe de sleutel in het slot van de voordeur. Ik zie dat Duke slaapt, en daarom doe ik de deur zachtjes dicht. Wat een schatje is het toch. Dan loop ik ongeveer alle kamers door op zoek naar Calum, maar ik kan hem niet vinden, tot ik bij de slaapkamer kom. Als ik de deur opendoe valt mijn mond open.

Daar staat Calum, shirtless, te zoenen met niemand minder dan Arzaylea, en volgens mij zijn ze nog wel verder dan dat gegaan.

Ik gooi de deur dicht en loop weer terug naar de deur, met tranen in mijn ogen. Net als ik de deur uitstap en frisse lucht mijn longen laat vullen word mijn arm vastgegrepen en word ik ruw omgedraaid. Daar staat Calum.

"Het is niet wat je de-"

"Ik weet wat het is, Cal. Fijne verjaardag, ik ga terug naar huis. Wilde je nog meenemen, maar dat verdien je niet." Dan draai ik me om en stap mijn taxi in, op weg naar het vliegveld en terug naar Amsterdam. Ik heb lang gehuild, maar als ik uiteindelijk bij schiphol het vliegtuig uitstap zijn mijn tranen op, en ik neem de taxi weer naar Lenora's huis. Ik check ook nog even snel mijn telefoon.

Geen appjes of belletjes van Calum. Ik moet lachen om hoe idioot deze situatie is.

Aangekomen bij Lenora's huis, het huis van Lenora en mij bedoel ik, druk ik op de bel. Het voelt raar, aanbellen bij je eigen huis, en na een paar seconden doet Lenora de deur open. Meteen val ik in haar armen en hoor haar "LIEKE!" in mijn oor schreeuwen, waardoor ik moet lachen. Een paar seconden later voel ik nog twee armen om me heen en ik bedenk me dat dat waarschijnlijk Michael is. Dankbaar knuffel ik beide terug. Dan laat Michael me los om naar buiten te lopen.

"Waar is Calum?"

"In Sidney, gezellig met Arzaylea." Ik leg het hele verhaal langzaam uit. Lenora word boos op Calum en Mike ook, maar Mike is ook bang voor Lukes reactie.

"Dude, maak je maar geen zorgen over Luke. Hij heeft al maanden niks tegen me gezegd." Ik kijk langzaam rond en besef dat er niks verandert is, behalve als er een hond tegen me opspringt.

"Is dat South?" Mike knikt trots en loopt dan naar de keuken om wat te drinken en eten voor me te halen. Ik aai Southy.

"Ik denk dat Cal achter je aankomt hoor, maak je geen zorgen."

"Oh, dat doe ik niet hoor. Ik hoef hem niet meer. De enige 2 logische verklaring zijn dat hij dronken was, maar het was 2 uur 's middags dus die kans is heel klein, en de andere is dat hij niet meer van me houd. En in beide gevallen hoef ik hem niet meer, al helemaal niet omdat het met Arzaylea is. Fucking bitch." Dan zet ik een kaarsje aan en loop naar de keuken, om met Mike bij te kletsen.

Bạn đang đọc truyện trên: Truyen2U.Pro